Tii, ce-am găsit… :)

Poze de la liga noastră duatlonistă – ultimele doo întreceri pe anul acesta, din 24 septembrie și din 1 octombrie 2011!!! Cam așa arată un duatlon 🙂

Pe locuri… Fiți gata… Start! O mînă de oameni, dis de dimineață 🙂

Hehe, ar zice omul că băieții gîfîie, Oana a ieșit la plimbare :))) E de la Photoshop :)))

Alergăm două ture, de data asta nu mă întreceam cu Zlatko, am mers de mînuță amîndoi :)))

În tranziție, de obicei nu mă grăbesc că oricum îs printre ultimii care se suie pe biță :)))

Mount your bikes…

And go! 🙂

Pe biță am fost așa rapidă că nu m-au prins în poză :)))

Dismount your bike 🙂

Și iar alergăm 🙂

După care terminăm 🙂

O banană mîncăm 🙂

Și cu concurența la povești stăm 🙂

4 gânduri despre &8222;Tii, ce-am găsit… :)&8221;

  1. iaca, asta cu alergatu e ceva ce vreau sa incerc la anu. adica de maine incolo. e, fie, nu chiar de maine-maine, da’ intelegi tu. fitnessu l-am biruit, acum mai e asta cu alergatul, care mi-a zdruncinat mereu splina, nush de ce… dar d-asta avem Revelion, ca sa facem rezolutii, nu? hai la multi ani!

Lasă un răspuns

