2011 pe scurt :)

E clar că eu îs scriitorul în familie, dar poate nu știați că Zlatko este artistul vizual, regizorul care se ocupă și de montaj și de sunet și produce, an de an, un filmuleț cu momente de neuitat din anul anterior 🙂 Vizionare plăcută și un An Nou activ vă doresc tuturor 🙂

7 gânduri despre &8222;2011 pe scurt :)&8221;

  1. Ce frumos! L-am urmarit cu placere! Un An Nou plin de realizari si vise implinite! Si tine-o tot asa, ca esti pe drumul ce bun! La multi ani!

  2. No, mă bucur că v-a plăcut și o să-i transmit și lui Zlatko, tiii, ce-o să se bucure și el 🙂 Vă salut cu drag, mulțumesc pentru urări și sper ca mulți ani fericiți să ne aștepte pe toți 🙂

  3. Fain reportajul filmat, merci Zlatko! Bravo Oana şi Zlatko pentru talentele reunite şi zău că sînteţi de invidiat pentru cît vă plimbaţi şi cîte vedeţi datorită pasiunii voastre comune, biciclitul!LA MULŢI ANI cu multe plimbări şi concursuri frumoase! 🙂

  4. cu ocazia asta am mai văzut reportaje filmate şi montate de JOzla.Zlatko, merci că ai şi talentul ăsta 🙂

  5. Multumesc mult 🙂 pe Hawaii Ironman l-am urmarit live pina dimineata devreme 🙂 apoi am vazut documentarul facut de NBC si multe alte filmulete facute de diversi, mai mult sau mai putin amatori 🙂 ce mai, am fost acolo :))) o sa urmaresc si linkul trimis cind pun mina pe calculator si o sa mai fac o excursie placuta -multumesc 🙂

Lasă un răspuns

