Iarna pe uliță :)

Sau de la balcon 🙂

Sau noaptea pe uliță 🙂

Ieri a nins toată ziua și nici azi n-a stat 🙂 Zagrebul e mai liniștit, mai alb, mai calm – cu excepția bolunzilor care folosesc mașinile pe post de sanie… Nu-i o priveliște foarte obișnuită – îmi amintesc doar un episod similar acum cîțiva ani cînd a nins abundent înainte de Crăciun, dar după Revelion ne dădeam cu bița, n-a durat minunea 🙂

Oricum situația nu-i catastrofală – utilajele de deszăpezire lucrează, autobuzele circulă, copii îmbujorați se dau cu sania, se poate și mai rău 🙂

Dar altceva voiam să vă zic. Noi sîntem în plin antrenament pentru maratonul de la sfîrșitul lui aprilie. Săptămînal creștem distanța long run-ului astfel încît săptămîna trecută trebuia să alergăm 24 de kilometri, iar săptămîna asta 26.

Însă a venit iarna și noi am avut parte de o suprafață inedită pentru alergat 🙂 Zăpadă pufoasă care te obligă să-ncetinești și să admiri peisajul mai mult decît îți dorești 🙂 Ce ne facem, ce ne facem? Am hotărît că e mai sănătos să ne uităm la timpul alergat, nu la km. Și am reformulat obiectivul: avem de alergat 24 de km sau 2h 20′, ce vine mai repede.

Chestia e că, deși e simpatic foc (e liniște, ești tu cu gîndurile tale și zăpada, meditație adevărată :), nu-i ușor și la un moment dat m-am gîndit: „Oare cum o să alerg eu săptămîna viitoare și mai mult de atît?!!”. Ieri am avut, însă, o revelație 🙂 Săptămîna viitoare e peste șapte zile! Peste șapte zile voi fi mai puternică și mai rezistentă cu doozeci de kilometri parcurși săptămîna asta 🙂 Atunci nu aleargă Oana care aleargă azi, aleargă Oana care s-a adaptat la așa o suprafață și care e citius și fortiusaltius nu prea am cum 🙂

Îndrăznesc să cred că așa e și în viață atîta vreme cît lucrezi să devii o versiune mai bună a ta. N-are rost să-mi facem griji pentru ce-o să fie pentru că pînă o să fie eu voi fi crescut suficient la minte și mușchi pentru a face față cu succes 🙂 Ta-na-na :)))

9 gânduri despre &8222;Iarna pe uliță :)&8221;

  1. Eei, zăpezile de altădată se opresc la Zagreb acum?(..sau în Bărăgan 😦 ) 🙂
    Foarte frumoase pozele, şi cred că cel mai mult se bucură copii. Iar tu ai un mediu care te pune la încercare mai mult.
    Dacă nu răceşti înseamnă că te-ai fortificat şi eşti rezistentă şi puternică deja 🙂
    Deşi par uşor ironică sînt total uimită de ăia care pot alerga 2 ore pe zăpadă, fie ea arătoasă şi pufoasă cum e în pozele tale 😉
    Succes la antrenament!

  2. sa nu mai aud! gata! am vrut io zapada, da’ acuma cand constat ca nici mama fitnessului nu m-a putut pregati pt ce inseamna datul la lopata de cinci ori pe zi, GATAAAAAAAAAA! 😀

  3. Gata! A fost zăpadă, de-acum a plecat mai departe 🙂

    Maman, nu răcești că alergi pe frig, răcești cînd ți-e imunitatea la pămînt (pentru că nu te miști destul și nu mănînci cum trebe :)) și îți strănută în nas copiii la școală și străinii în tramvai :))) Dar înțeleg că vrei să mă complimentezi, mulțumesc pentru urări și îți dedic primul marathon finish 😀

    Zazuza, rîd eu, rîd, că, vorba ceea, stau la bloc, dăm zăpada prin rotație și pînă să-mi vină rîndul, s-a topit :))) Bine c-am apucat să fac poze :)))

  4. Multumesc 🙂 Mi l-a aratat si Zlatko pe domnul la a patra tinerete care a deschis o noua categorie de virsta in analele UCI – peste 100 de ani – si, drept urmare, a stabilit un nou record 🙂 formidabil – de-acum il am, alaturi de o octogenarii care incheie Kona cu succes, pe lista mea de eroi care ma inspira 🙂

  5. Da, pe ulita tot iarna e, chiar daca in calendar s-a schimbat anotimpul…
    Sa-ti creasca aripile inca putin in primavara asta, Oana!

  6. Foarte bine sint, multumesc de intrebare 🙂 Am un pic mai multa treaba decit de obicei, legata fix de un vis foarte indraznet: ne mutam in cuib nou, cuibul nostru 🙂 Sint indragostita de locsor si, ca pentru orice indragostit, restul lumii a incetat sa existe 🙂 Dar revin eu in blogosfera curind, presimt 🙂 am adunat povesti multe in traista 🙂 intre timp salut cu mult drag si multumesc pentru gindurile bune 🙂

Lasă un răspuns

