Standard

Stignem sve :)


(nu știu dacă chiar o albinuță a vizitat azi mușcata mea, dar altă ilustrație mai bună pentru noul meu motto n-am găsit 🙂

„Lasă-ne cu albinuțele, ce înseamnă titlul?”
Înseamnă, în traducere liberă, „Apuc să fac tot (ce-mi propun)” 🙂 Croații ăștia fac o economie de cuvinte, ceva de speriat 🙂 Era sloganul unei reclame pe care o tot auzeam la radio acum cîțiva ani. Nici nu mai știu la ce era (telefonie mobilă?), știu doar că zîmbeam a Yeah, right… cînd o auzeam 🙂 Nu știu voi cum vă simțiți, dar io zău c-aș iniția o petiție pe facebook ca să lungim ziua la măcar 36 de ore :)))

V-am mai povestit că io mă ghidez după principiul: gîndește pozitiv, fii recunoscător, fă bine și hotărăște-te ce vrei și universul te va răsfăța 🙂 Măi, funcționează, ce să zic 🙂

Într-o zi mi-a venit ideea să schimb: „Uf, iar n-apuc să…” și pe „Of, trebuie să mă grăbesc…” în „Stignem sve” 🙂 Chiar așa, în croată dacă tot îs trilingvă 🙂 Nu de alta, dar în română n-apuc să duc gîndul pînă la capăt :)))

ȘI MEEEERGE! De exemplu azi m-am sculat dis de dimineață, am făcut curat prin casă că am avut elevi la meditații, am plecat la servici, pe drum m-am pus la punct cu ce-i nou pe FB, twitter, mail etc., am muncit, m-am bucurat că azi am liber după-masă – IUHU!!!

Am făcut o plimbare prin oraș suficient de lungă ca să-mi dau seama că iar au căpiat croații și arată toți ca niște table de șah roș’-albe (ca să fiu și eu în ton mi-am luat azi o pereche de teniși cu pătrățele – ca să sprijin, vezi Doamne, economia locală că îs făcuți în Croația, nu China :).

Am avut chef de o înghețată (Life is good e de vină cu vorba de duh a zilei: You can’t buy happiness, but you can buy ice cream :))), am intrat la The Cookie Factory și am ieșit cu tort de ciocolată și cookies tot cu ciocolata :)) Pentru Zlatko :)))

Mi-au picat cu tronc tenișii, i-am luat, m-am văzut cu celălalt om al muncii din familie, ne-am dus acasă împreună. Pe drum ne-am întîlnit cu fratele lui care a venit la un suc. Am făcut de papa – îs mîndră că am inventat o rețetă de cartofi la cuptor :)) Vorba vine – i-am tăiat subțire, i-am stropit cu sare, piper și ulei de măsline și i-am băgat la cuptior fără să verific pe internet dacă asta e procedura corectă :))

Am povestit, am luat loc pe canapea să vedem meciul Croația-Italia – fascinant, am dormit juma’ de oră neîntoarsă 🙂 1-1 s-a terminat, io între timp am petrecut umpic de timp cu „fetele” / florile de pe balcon 🙂 Apoi am alergat o oră – uf, cam greu după o săptămînă lungă că se termină școala și am mai mult de lucru. Pe drum mi-a venit ideea să scriu pe blog ca să am trei articole în trei zile, record absolut (mulțumesc pe această cale domnului Steve Jobs, fie-i țărîna ușoară, că am cum scrie articole pe tren 🙂 and here I am… 🙂 Și cred că mai am energie și pentru un duș :)))

Io zic că tocmai am descris o zi de 36 de ore pentru că n-am avut nici un moment senzația că mă grăbesc!!! Deeeeci: STIGNEM SVE e noul meu motto :)))


(n-are legătură cu tema de azi, dar trebuie să vă arăt eroina „grădinii” mele 🙂 am rupt din greșeală o rămurică din mușcata mea acum o lună și. Avea frunzele verzi așa că mi-a fost milă s-o arunc, am pus-o într-un pahar cu apă și n-am mai băgat-o în seamă. Pînă într-o zi cînd am văzut că i-a crescut ditamai rădăcina! Am pus-o într-un ghiveci cu pămînt și am scos-o pe balcon. A rezistat caniculei, ploilor torențiale, grindinii de săptămîna trecută, și-a pierdut toate frunzele și acum… ARE FLOARE!!! Cum ar zice Zlatko: „nebunică mică” :)))

7 gânduri despre &8222;Stignem sve :)&8221;

  1. reţeta de cartofi la cuptior e o clasică…dar fiecare farfurie are amprenta bucătarului. Deci Cartofii ”Stignem Sve” sînt ai tăi 🙂

  2. Daca mai rupi din greseala o ramurica din „mama” acestei muscate te rog frumos sa-ti faci pomana cu elevul tau. Cum a vazut culoarea a spus: Nuanta asta nu o avem nici macar ACASA! Macar daca ar distinge culorile… (sincera sa fiu i-a fost descrisa de sotia din dotare). Promit ca, atunci cand voi toaleta muscatele mele, primii pui vor deveni „frati” cu muscata ta .Devenim si rude fara sa ne dam seama:)

  3. :)))) Batem palma, nășică sau cuscră, nu știu exact ce o să-mi fii :))) Oooo, și am uitat să zic!!! Recunoașteți trandafirul galben din poză? 😀 Mulțumesc frumos pentru el încă o dată – trăiască 8 martie! Și frumos, și parfumat și devreme acasă 🙂

  4. Am recunoscut, am comentat, am admirat îndelung, după care ne-am gândit sa scuipam ca sa nu deochem.
    Despre ce fel de rude vom deveni … copii mei cu copii tăi, cred că suntem cuscre.

  5. E fain tare trandafirul și plin de boboci – cred că se aplică zicala aceea că florile date din toată inima țin 🙂 Sînt sigură că acum roșește sau sughite cînd vorbim de el, dragul lu’ mama 🙂

Lasă un răspuns

