Revelația zilei :)))

Meeeei, de cîteva zile mi-e drag de blogul meu de nu mai pot… După perioade în care, din lipsă de timp și/sau chef, nu intram nici măcar să aerisesc, acuma scriu amețitor de des, ce mai, în fiece zi :)))

Am postat chiar în timp ce făceam naveta ceea ce nu-mi șade în obicei pentru că bloguitul mobil înseamnă scris fără diacritice (deh, perfecționist m-a făcut maman :). Consortul ar zice că-s cam „vorbuleț” și m-ar trimite la alergat (ioi, l-am învestit în funcția de antrenor-șef, i-am dat obiectiv să-mi facă plan să termin maratonul de la Budapesta din toamnă sub patru ore și acum, cum mă vede, mă ia la fugă : „Servus, Zlatko!”, „Cîți kilometri ai alergat astăzi?” :))) Să trăiți, dom’ antrenor, permiteți să raportez: azi cît timp ați sforăit io iar am pierdut vremea pe blog :)))

Și nu numai că scriu, dar arunc cîte-o privire pe texte mai vechi, așa, la întîmplare, zîmbesc și oftez: Oh, what a day… :))) Și azi de-abia m-am prins – orice-aș face, ardelean o să mor (noroc că nu merg duminica la biserică, așa că puteți să-mi ziceți bancuri lunea :)))

Peste o lună oanabacanu.wordpress.com face PATRU ani!!! Cînd&cum&de ce a trecut timpul, nu știu, important e că n-a trecut degeaba 🙂 Am adunat în letopiseț o grămadă de povești 🙂 Scriitor (de blog) am fost, scriitor sînt încă :)))

Gata, e momentul să caut rețete de tort și lumînări că e cazul să facem o petrecere cum se cuvine 🙂 Sau mai bine fac un cozonac? :))) Și-l las să se coacă la soare că a revenit în Zagreb? Mhmm, mă mai gîndesc 🙂 Weekend fain, tovarăși 🙂

6 gânduri despre &8222;Revelația zilei :)))&8221;

  1. IUHU! Mulțam fain 🙂 După ce am scris de cozonac am scos nasul pe balcon și m-am gîndit că poate, totuși, e mai bine să facem înghețată acum și lăsăm cozonacul pentru Crăciun :)))

  2. Da, dar acum aveai avantajul ca lăsai cozonacul afara și în jumătate de ora creștea ca Făt-Frumos. Stai. M-am uitat la prognoza meteo de maine. Mult mai potrivita este înghețata. La 30 de grade, cuptorul încins, este fix „tichia de mărgăritar”.

Lasă un răspuns

