Standard

Diverse de sîmbătă seara :)

Dacă tot v-am spus despre una dintre eroinele de pe balconul meu, m-am gîndit să vi-o prezint și pe mama ei 🙂 O am de cîțiva ani. O prietenă care s-a mutat și n-a avut ce face cu ea mi-a făcut-o mie cadou 🙂 A îndurat stoic soarele care o bătea toată ziua pe balconul garsonierei unde-am stat pînă anul ăsta, a îndurat neglijența mea de peste iarnă – îi găsisem un loc pe scară, dar n-o vizitam prea des că n-aveam timp și nu-mi era în drum… Arăta cam jumulită cînd ne-am mutat, dar am scos-o pe balcon și văd că a-nceput să crească 🙂 Atîția boboci nu mi-a făcut niciodată! Dar acum stau și mă gîndesc – oare are prea puțin soare? De-aia și-a întins antenele așa de mult? Care vă pricepeți, please help 🙂

***

Ca să nu ziceți că am uitat de triatlon, trebe să vă zic că anul trecut pe vremea asta participam la Zagreb Open, încheiam cu succes și scriam ditamai romanul despre 🙂 Azi a avut loc ediția de anul ăsta și ne-am dus să-i aplaudăm pe competitori 😀 Obraznic, de pe o terasă cu o coca cola rece în pahar 🙂 Mamă, ce cald le-a fost…


(Zlatko a fotografiat triatloniștii, asta zice el că e cea mai bună poză 🙂

De dimineață pe răcoare mi-am alergat intervalele (trebe să consemnez că e mulțumit domnu’ antrenor, nu se întîmplă prea des :))) și apoi ne-am dus să ne salutăm cu lumea.

Anul ăsta am ales să nu merg că nu m-am pregătit deloc. De înotat n-am, de biciclit – prea puțin pe cursieră de cînd mă tem să merg cu ea, iar viteza la alergat mi-am pierdut-o undeva pe la kilometrul 26 al maratonului și încă n-am regăsit-o 🙂

Președintele clubului nostru de triatlon mi-a zis că trebuia să merg oricum, important e să termin, că nici el nu s-a pregătit, dar merge la un dublu Ironman vara asta :))) (repet, 3,8 km de înot x2, 180km biciclit x2, și două maratoane :))) Momentan Joža e în cîrje că a căzut de pe biță acum vreo cîteva săptămîni, dar nu se dă – that’s the spirit 🙂 Nu am comentat că am trecut de faza asta și aș fi luat-o ca pe o înfrîngere maximă dacă aș fi terminat în mai mult decît 2 ore 58 cît mi-o trebuit anul trecut :)))

Și n-ar fi fost distractiv, m-aș fi chinuit mai mult decît e nevoie 🙂 Anul ăsta îs mai mult maratonistă – v-am zis că ne-am ales încă un maraton pentru la toamnă? Budapesta, 7 octombrie 🙂 Țineți pumnii, pregătirile au început 🙂

5 gânduri despre &8222;Diverse de sîmbătă seara :)&8221;

  1. Onuț, lasă floarea în pace, nu are nici prea mult nici prea puțin soare. Atâta timp cât face flori, este mulțumită. Antenele le-a întins asa de mult fiindcă ea, de felul ei este o mușcata curgătoare. Iar faptul că în iarna nu ai udat-o… tot răul spre bine.Uite in link cu sfaturi despre îngrijirea ei: http://www.mefimagro.ro/produse/granatit/

  2. Bia are dreptate :)(..şi să vezi cît o să mai crească încă muşcata!!!)
    Poza de la Zagreb triatlon e aşa cum a zis Z 🙂
    Cred că în 7 oct la Budapesta o să fie numai bine de alergat maratonul, dar pe terase o să se bea ceva fierbinte, ţinem pumnii pt antrenamente pînă atunci 🙂
    Întrebare:Joza participă la dublu Ironman vara asta???Cît de optimist poţi fi încît să te gîndeşti că participi( în cîrje fiind)??????????
    E fain noul look al blogului tău 😉

  3. Multumesc pentru complimenti;)Apropos Joza – eu zic ca nu e optimismu – e o alta chiestie:) Dar trebuie sa fii un pic nebun sa te duc la dublu in varsta de 50 si cateva ani…

  4. Mulțumesc fain pentru sfaturi – cred că mușcata mea e baschetbalistă sau cățărătoare :))) Bia, mulțumesc pentru link – scurt și la obiect, am să țin cont de indicațiile de acolo.

    Maman, mă bucur că-ți place look-ul nou – a venit vara, toată lumea visează la plajă și mare :)))

    Cît despre Joža, io zic că de data asta e realist (recunosc că în general nu este 🙂 – omul a trecut prin multe în viața lui de competitor la diverse, o fi știind de cît timp are nevoie ca să revină în formă 🙂

  5. Eu zic că o fi avînd şi Tomşescu dreptate…dar şi tu.Cît despre Joza, indiferent de cine are dreptate din voi, e de toată stima!

Lasă un răspuns

