Dilema zilei :)

Dis de dimineață ne-am trezit să apucăm să ne dăm cu bița ca să nu ne bată soarele în cap prea rău. Tonka, amica noastră care ne-a însoțit și la Franja, zisese că vrea și ea, ne-am dat întîlnire, am setat traseul, io am mai verificat o dată intențiile participanților: „Bei, băieți, io merg iar cu MTB-ul că nu s-au aliniat planetele ca să scot cursiera din cușcă, e problem?”

Nu, vai, mergem încet! Așa de încet au mers că m-am simțit deosebit de mîndră că am reușit să nu-i pierd din vedere în prima parte :))) Ba chiar am reușit să particip la conversație cu o replică pe care am avut timp să o clocesc vreo 20 de kilometri:)))

Booon. Ajungem la primul deal, io rămîn în urmă că văzusem niște pisicuțe abandonate care mieunau și începuseră să alerge după noi, Tonka o ia la galop. Păi, stai nene, mergem împreună sau facem întrecere? Am depășit-o fluierînd strigînd: „Care-i primul în vîrf…” Trebuia să continui, „…plătește cafeaua” că așa s-a întîmplat :)))

În principiu după cafea s-a dus dreac’ plimbarea în grup că io n-am mai avut chef să-i alerg pe cei mai în formă decît mine 🙂 M-au așteptat ei la mai multe momente date, mi-au dat și indicații gen: inspiră, expiră :))), privindu-mă cu răbdarea și bunăvoința forțată cu care te uiți la un copchil care încearcă să facă ce faci tu și nu reușește, dar căruia n-ai inimă să-i zici: „lasă, bibicule, mai încearcă după ce mai crești” :)))

Așa că am o dilemă: să mă apuc de cusut goblenuri sau să învăț ce să fac în caz de pană și să mă duc singură pe coclauri? :))) Că mie în grup nu-mi place, mai ales dacă mergem „la plimbare, încet” și drept urmare nu mai am chef să merg :))) O să merg cu alții cînd o să am antrenament serios în program – atuncea o să mă țin cu dinții de restul plutonului chit că nu mai am forță apoi să pregătesc masa de prînz 🙂

Problema esențială este următoarea – fiindcă am învățat la spartul tîrgului să mă dau pe biță, io-s în no man’s land printre bicicliștii amatori. Îs mai în formă decît cei cu burtică pe lîngă trec ca fulgerul la urcușuri pe la diverse bicicliade – uphill is fun, uphill is cool :), dar insuficient de pricepută la luat curbe și coborît de pe dealuri încît mi-o iau înainte cei din categoria superioară, cum îs Z. sau Tonka, pe care mă simt prost să-i încetinesc…

Voi ce-ați face în locul meu? Ia să băgăm un sondaj 🙂

4 gânduri despre &8222;Dilema zilei :)&8221;

  1. eu zic așa: mie îmi place ciclismul ăla mișto, dar să-l văd la tv, cu profesioniștii la lucru. Sunt fan Contador, dar asta nu însemnă că iau forestierul la cățărat precum El Pistolero. Ceea ce faci tu/voi este admirabil, aproape supraomenesc. Cînd mă gîndesc că ai învățat mersul pe bicicletă abia acum cîțiva ani și acum mergi în competiții, dă-mi voi să-mi dau jos pălăriuța de hipster (cum rîde Dora de mine, mai ales că acum am și ochelari din ăia 🙂 ). Mnoa, acuma mersul pe bicicletă ar trebui să fie ceva relaxant, recreativ, o plăcere, un mod de petrecere al timpului liber. Competiție=durere pînă treci finish-ul cînd se schimbă raportul și devine un soi de statement, palmares, mîndrie personală, care duc stima de sine pe cote mari. Dar dacă simți în sufletul tău că ești mai degrabă o fire mai boemă care iubește mersul pe bicicletă dar nu te poți exprima astfel pentru că deja ți-ai făcut în ochii tăi și-n ochii lumii o proiecție de atlet competitiv, atunci mergi mai departe. Antrenează-te în punctele pe care ți le știi slabe și surprinde-i atunci cînd se așteaptă mai puțin. Trebuie să faci ceea ce te face fericită. Și-un citat apoteotic, găsit în interiorul șăpcii mele primite de la voi:
    Do what you like. Like what you do.

    Punct. 🙂

  2. Mulțumesc frumos pentru comentariu și pentru aprecieri! Mare dreptate ai, mă plec și îmi scot și eu casca de biciclist 🙂

    Adevărul e că îmi place să-mi depășesc propriile limite – mă face să cred că totul e posibil 🙂 Dar no pain, no gain, așa e… 🙂

Lasă un răspuns

