Este ora 23.23…

…și de-abia acum am încheiat cu muncile pe ziua de azi :))) Nu știu cum se face că în ziua dinainte de plecare e mereu mai multă treabă, mai multă agitație, apare un deadline de neatins peste toate alea pe care oricum abia apucai să le faci și te mai și sabotează tehnica de calcul :))) Asta, așa, ca să mă bucur și mai mult de pauza ce urmează :)))

Nu v-am mai scris din tren deși aveam o idee bună (acum a plecat muza și nu se mai întoarce pînă mîine) pen’că am muncit cu mult sîrg și spor la o traducere :))) I-am zis lu’ Herr Direktor că vreau tabletă de ziua mea ca să poci lucra mai bine în tren. Mi-a răspuns că păcat că ziua mea a trecut :))) Bine că nu m-a întrebat dacă vreau cu alune sau numa’ de ciocolată :)))

Dar important e că de-acum îs în mini-vacanță – iuhu, mulțumesc și cu apă rece mă duc să mă stropesc :))) Am învins! :)))

5 gânduri despre &8222;Este ora 23.23…&8221;

Lasă un răspuns

