Surpriza zilei :)

20120622-084743.jpg

Trandafirul japonez a facut ochi sa ne salute de plecare de dimineata :))) din frunze n-am muscat eu, in caz ca va intrebati -chiar asa de turbata nu-s 🙂

A muscat grindina de acum vreo zece zile in cele zece secunde pina l-am tras in casa 😦 Sper sa se faca bine, promit sa-l si tund la toamna sa se faca tufis ca pina acum mi-a fost mila sa tai din el 🙂

In alta ordine de idei azi e innorat a ploaie – asa e mereu cind plecam la drum, semn de vacanta reusita :)))

No, weekend fain sa aveti, dragilor 🙂

Fără categorie

7 gânduri despre &8222;Surpriza zilei :)&8221;

  1. mno, bine ca m-am trezit si io sa vin cu intrebarea cand nu esti tu acasa… voiam sa cer indicatii pretioase despre o vacanta la Dubrovnik… mno, pana una alta, have fun <3!

  2. Ohoho, țineți-vă bine că vine foiletonul 🙂 am adunat la material zilele astea să tot scriu vreo șase luni 🙂

  3. Si a mai si intrat comentariul tau in spam – abia acum l-am pescuit… 😦 Vacanta faina! O sa ne scrii cum a fost la Dubrovnik?

  4. n-am plecat inca, asa ca orice sugestii si indicatii pretioase sunt binevenite :D. nush ce are wordpresu cu mine de ma pune in spam 😦

  5. WordPress-ul e cu sorcova – și pe propria mea mamă a băgat-o la spam?!!

    Sugestii și indicații dau cu plăcere 🙂 Dubrovnik-ul e fain de văzut într-o zi prin aprilie – mai :))) În vîrf de sezon se calcă lumea în picioare, e cald și prețurile obraznice 🙂 Poate vă interesează să mergeți pe Mljet – insulă verde, partea de nord e Parc Național, două lacuri sărate pe ea, au chiar și plaje cu nisip – raritate extremă la croați 🙂 La Dubrovnik puteți da o fugă într-o zi… Asta dacă vă place liniștea și pacea 🙂 Scrie-mi pe mail dacă vrei, oanabacanu sunt pe yahoo punct com 🙂

    Eu pe insulele aproape de Istria mă simt cel mai bine, Lošinj – Cres. Acolo mergem și anul ăsta 🙂

Lasă un răspuns

