Standard

Salutari din Völkermarkt :)

20120626-203056.jpg

„Salutari de unde?!!” :)))
Dintr-un fel de Feldioara austriaca, ce sa va zic :))) Un colt de lume simpatic, dar de care n-am auzit pina saptamina trecuta :))) Oh, in poza e Littermoos, satucul in care am dormit – echivalent romanesc zau ca nu stiu asa de mic – apropo, am prins tot Littermoos-ul in poza de mai sus 🙂

Am ajuns acolo pen’ca Zlatko si-a exprimat dorinta sa incerce niste triatloane Xterra anul asta daca tot nu ne antrenam macar pentru jumatate de Ironman. V-am pierdut? Stati ca va explic imediat 🙂


Triatlonistii satui de asfalt au decis s-o ia prin padure la biciclit si alergat si asa s-a nascut un tip de triatlon mai putin popular decit cele clasice la care am participat pina acum (dupa ziua de simbata stiu si de ce is mai putin populare – pen’ca-s mult mai grele, de-aia :)))

Io de data asta am stat pe fundul meu ca io tehnica de mountainbiker n-am de unde sa scot si bine am facut ca si acum as fi fost tot in padure :))) io m-am dus la fotat si ulterior raportat :))) initial planul suna asa: vineri merem sa inspectam terenul, simbata e concursul, duminica ne intoarcem dupa ce mai facem o tura cu bita eventual. La fata locului io am propus si Adunarea Generala OZ a aprobat in unanimitate sa stam pina luni ca aveam ce facea dupa cum se va vedea :))) Uneori am senzatia ca-s actionar majoritar ca toate propunerile mele trec cu majoritate de voturi (sarumina, Zlatko :)))

De participat insa au participat trei crai croati (va pun si poze cu ei de indata ce ajung acasa :). Lumea triatlonista, era sa zic din Zagreb, dar de fapt chestiunea se aplica la toata Croatia, e taaare mica. Practic ne stim cu totii :))) Asa ca atunci cind Viktor s-a inscris la Crossman Austria a vazut ca Zlatko era pe lista si, stiindu-l din vedere, l-a abordat :))) „Mergeti? Ca merg si eu si Jurica, hai ca ne vedem acolo” 🙂


(cei trei calareti in tura de recunoastere de dinaintea concursului 🙂


(trei pesti pe uscat 🙂


(dupa batalie vizionindu-si performantele pe ecranul mare din sala incapatoare a primariei din Völkermarkt unde am mincat, beut si dantuit 🙂

N-am calatorit impreuna, am stat doar la aceeasi Gästehaus Tschische gasita pe booking.com ca le-am recomandat-o caci merita :))) Ei au concurat unii impotriva celorlalti si apoi am beut un Radler rece si ne-am hlizit – de patanii, de fericire ca s-a terminat aventura cu bine, ca e iunie si e minivacanta si ca berea biciclistului la halba e mai buna decit aia la sticla :)))

Fain de notat ca desi am petrecut mai mult de o zi intreaga cu oamenii astia, altceva decit nivelul lor de pregatire, timpii scosi si determinarea cu care se antreneaza desi nu-s nici ei profesionisti (in sens de platiti pentru asta) nu stiu 🙂 Noroc cu lista de concurentii ca stiu cind is nascuti :)))

Apropo de lista cu concurentii, tineti-va bine ca va zic si despre concurs in episodul urmator :)))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Salutari din Völkermarkt :)&8221;

  1. adunarea generală OZ??Ha-ha! Sper că ăsta e doar începutul reportajului, O?! Că n-am citit decît despre personaje şi unde se desfăşoară acţiunea! Dar mai întîi, hev a succesfull week, să iei vacanţă cu bine 😉

  2. Da, da, this is only the beginning :))) Am decis ca mi-e mai usor sa bucatesc povestea si s-o scriu din mijlocul de transport in comun 🙂 Altminteri iar ati fi asteptat pina prindeam io o zi libera sa scriu la ea cu orele :)))

    Multumesc pentru urari 🙂

Lasă un răspuns

