Standard

Comunicat important :)

20120627-182009.jpg

Intrerupem relatarea despre cum ne-am petrecut weekend-ul prelungit pentru a va comunica o veste de importanta majora: E GATA SCOAAAALAAAA!!! 🙂 Scoala mea de limbi straine unde prestez peste an ca sa-mi finantez multiplele hobby-uri si pasiuni (iar imi vine in minte cusutul goblenului ca alternativa la bicicleta care cere cauciucuri noi, lant sclipitor, atentie, ce mai, ca o metresa capricioasa :)))

Am luat examenele cu brio, am impartit diplomele, ne-am felicitat, ne-am pupat, satisfacuti fiind de progresul inregistrat – poate ne vedem la toamna din nou ca sa mai avansam umpic impreuna 🙂

Nu-i usoara viata cu mai mult de o slujba pe zi mai ales cind la schimbul doi te iau clientii de proaspat si cind trebuie sa fii zimbitor si pregatit si plin de energie ca sa-i mobilizezi si pe cei care nu-s chiar sprinteni dupa o zi de munci si probleme 🙂 Dar nu ma pling, mi-am facut-o cu mina mea si pina acum am rezistat stoic programului isteric 🙂

Si adevarul e ca is multumita pen’ca am senzatia ca fac ceva folositor – ajut un copil sa-i fie mai usor la scoala, un adult sa obtina o diploma care-i trebe ca sa gaseasca un loc mai bun de munca, un student sa invete suficienta engleza cit sa treaca de un interviu si sa se angajeze peste vara in SUA 🙂

Acum ca mi-am eliberat dupa-amiezele o sa am nevoie de o perioada de adaptare :))) Sint sigura ca daca n-am sa stiu ce sa fac cu atita timp liber, dl antrenor ma va ajuta dindu-mi de alergat, biciclit, inotat 🙂

Am zis ca o sa ma imbat de fericire ca-s gata cu scoala, dar, in schimb, am facut-o lata cu o mare inghetata de ciocolata 🙂 Viata e si mai frumoasa inainte de vacanta, nu-i asa? 🙂

20120627-190147.jpg

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Comunicat important :)&8221;

  1. Cate comunicate de-astea ai scris tu si n-am citit eu, Oana?! Daca sunt abonata, de ce nu primesc niciun semn cand postezi? Ma duc sa caut raspunsul, da’ apoi ma-ntorc!
    Pana atunci… de bine, din tara! :-*

  2. Păi felicitări se cuvin, dacă ai gătat cu schimbul 2, ai împărţit diplome şi mai ai şi satisfacţii de pe urma muncii tale! 😉 Meriţi toată îngheţata 🙂 …şi pînă nu-ţi dă dl Zantrenor de muncit după-amiaz’, nu ne uita cu reportaju’!
    Facem cinste c-o îngheţată 😉

  3. Eu stiu? Nu foarte multe ca de curind m-a apucat vrednicia si elanul creator 🙂 Vestea buna e ca am scris in doze mai mici, asa ca se poate recupera cit ai zice: „espresso” :)))

  4. Trebuie sa recunosc ca inghetata din imagine e una mai veche, cea cu care ne-am cinstit anul trecut dupa bicicliada de la Maribor 🙂 Dar tot de ciocolata a fost cea papata ieri si eu tot tricoul ala cu Life is good – Sunset cruise il purtam 🙂 Nu va uit cu reportajul, deja am mai pus un episod 🙂

Lasă un răspuns

