Standard

Digresiune :)

Ce reprezintă instalația din poza de mai sus? OK, e o casă – pensiunea la care am stat în fundal, dar în planul apropiat se vede o / un … ? :)))

Recunosc, vă pun întrebări căci azi n-am chef de povești cu austrieci 🙂 E cald la Zagreb, cică ieri au fost 36 de grade… Azi-noapte abia am adormit spre ora unu, m-am trezit de doo ori. Am deschis toate geamurile care mai erau închise. Am ieșit pe balconul care dă spre blocurile din cartier – cald, mai bine decît în pat, dar tot cald. În balconul care dă spre verde era parcă mai bine 🙂 Am analizat pentru un moment posibilitatea de a dormi pe balcon 🙂 Am renunțat că scoaterea izoprenului și a sacului de dormit l-ar fi trezit pe Zlatko :))) M-am stropit cu apă și am reușit să adorm 🙂 31 de grade în casă – un fleac :)))

Acum caut stratageme de luptat cu căldura 🙂 Any ideas? 🙂 În afară de lăsat toate și plecat în vacanță la mare, vă rog :)))

Fără categorie

9 gânduri despre &8222;Digresiune :)&8221;

  1. Oana… 34 de grade in camera, te-am luat!!!! E urgie si aici, eu vara trecuta, insarcinata fiind in 7 luni pe vremea asta, stateam cu sosete ude in picioare. Se uscau, le udam din nou. Pe mine m-a ajutat.
    Ca sa raspund intrebarii tale, in poza se afla un raulet / o apitza. 🙂 In care ar fi perfect sa te racoresti nitel.

  2. Tiii, parc-am fi intrat in luna lui Cuptor, comenta Oana cu sosete ude in picioare -multam de pont 🙂

    Cit despre raspunsul la intrebare – e corect, dar nu-i complet :))) Mai e ceva pe linga :)))

  3. …ceva unde se pot spăla rufe la rîu, străveche desigur!Mă gîndesc(acu cine mai spală rufe la rîu??) la ce aş putea-o folosi,că la asta m-ar ajuta înstalaţia!! 🙂
    …despre caniculă: şi eu tot cu apă mă ajut, cu un prosop ud, un vas cu apă şi mă ”temperez”. Dar e groaznic: 31 grade?? N-am avut peste 25 şi nici nu-mi doresc 😦 Cel mai bine să nu ajungi la aşa temperatură, cu obloanele închise peste zi cred că se poate.

  4. Inca o ipoteza interesanta 🙂 promit sa postez raspunsul de indata ce ajung acasa 😀 in alta ordine de idei sper ca nu te- a tinut treaza ghicitoarea mea :)))

  5. Multumesc pentru participarea la joc, si deocamdata dezvalui ca nu e nici asta 🙂 cit despre 31 de grade – e temperatura cu obloanele lasate jos toute la journee :))) daca ar fi sus obloanele probabil ca ar ajunge termometrul la 40 :))) nu vreau sa experimentez insa :)))

  6. Mi-ar fi placut sa fie vorba numai de ghicitoare… M-au tinut treaza cele 3 masini de rufe, vasele murdare si cele 7 biberoane ce trebuiau spalate si sterilizate. :S
    Ghicitoarea a fost partea frumoasa a noptii/diminetii…
    Ma bucur ca ti-au fost de folos sosetele 😀 hihihi!

Lasă un răspuns

