Răspuns :)

Wohlfühlen für die Füße :)))

N-aș ști să traduc exact ce-am zis mai sus, dar înțeleg conceptul 🙂 Trei zile m-am întrebat la ce-o folosi minunea și în ultima dimineață am văzut o familie folosind echipamentul :))) Ce face omul face și maimuța – după alergarea de dimineață m-am decis să văd și eu cum e, iar Zlatko de la etaj m-a prins în film cu camera ascunsă :)))

Fără categorie

6 gânduri despre &8222;Răspuns :)&8221;

  1. pe cuvantul meu ca nu inteleg… poti explica si pentru persoane care au creierul setat in germana, desi sunt romani? 😦

  2. „Wellness/sănătate pentru picioarele tale” asa zice Google Translate. Oricare ar fi traducerea eu vreau sa stiu daca ai simtit o oarecare relaxare. Ma gandeam sa inventez un dispozitiv pentru calmat neuronii (sau neuronul pentru aceasta ora).

  3. aș explica, dar mă tem că o să greșesc… oamenii pe care i-am văzut eu s-au descălțat, au pășit pe pietricele apoi și-au băgat picioarele în apă – exact ca io în film. senzația a fost plăcută, ce să zic 🙂 îmi imaginez că pe căldurile astea ar fi și mai plăcută 🙂 lîngă minune era o tablă pe care scria ce am citat io pe limba lor în speranța că vreun neamț mă ajută să interpretez 🙂 o hi vreo modalitate de a-ți masa singur tălpile sau poate o fi vreun ritual de invocare a ploii… 🙂 te-am enervat?

  4. Bia, a fost fain, poate m-aș fi relaxat chiar dacă n-aș fi auzit în permanență în urechi o voce de mamă grijulio-isterică: „ieși afară din apă că răcești la ovare!!!” :)))

  5. lumea ştie ce important, antistres, relaxant e să te plimbi în picioarele goale prin iarbă, pietriş, valuri,..dar dispozitiv special puţini ar putea să inventeze!
    ……Dar precis e adaptaţă dintr-o spălătorie la rîu 😉 😀 😀 😀

Lasă un răspuns

