Trei scurte :)


(tratament pentru caniculă 🙂 de casă și de zmeură

***

21.52. Căldura rezistă :))) Poate la grade Celsius nu vă bat, dar la umiditate sigur :))) Ieri m-o trimes domnul antrenor la alergat la Jarun după „ploaie” (o picurat cît să stropească masa de pe balcon să am ce șterge 🙂 Imaginați-vă: căldură mare, cer înnorat și un fel de ceață/abur… Sau o saună mare cu priveliște spre Sljeme, tot aia e… 🙂

Dar a fost bine că am alergat: peste noapte m-am trezit să iau aer doar o dată :))) Problema cu alesul maratoanelor primăvara și toamna, cînd condițiile meteo îs mai prielnice, este că antrenamentul se desfășoară pe zăpadă – ceea ce am efectuat, sau pe caniculă – ceea ce prestez momentan 🙂 Dar mă hidratez, nici o grijă 🙂 Altminteri meniul zilnic constă, în principal, din salată (iupi! am să slăbesc! 🙂 și înghețată (cea din poză e rămasă de peste weekend – dacă mai fac am toate șansele să mă îngraș :)))

***

M-am auzit azi cu un prieten drag cu care nu m-am auzit de mult 🙂 Și mă bucur tare și îs recunoascătoare că în viața mea există cîțiva oameni cu care, oricît de departe aș fi și indiferent cît de rar ne-am auzi, cînd ne vedem / auzim io, cel puțin, mă simt de parcă n-am de reînnodat nimic – firul e acolo unde l-am lăsat 🙂 Sînt mult mai puțini decît cei împreună cu care am dovedit că: „ochii care nu se văd se uită”, dar asta nu mă întristează deloc, așa e viața 🙂

Asta ca să răspund frizeriței la care am fost azi care, aflînd că sînt româncă, m-a întrebat dacă am prieteni pe aici :))) Am fix cîți îmi trebuie, și pe aici și aiurea, mulțumesc :)))

***

Mai era ceva ce voiam să vă zic, dar am uitat – mă cheamă băieții pe terasă să-i salvez: au comandat o pizza jumbo și nu-i fac față :))) Datoria mă cheamă 🙂 În plus îmi face bine să mai diversific dieta 🙂

P.S.

Ca teaser pentru povestea despre ce-am mai văzut pe la austrieci – o poză: pe podul Jorg Haider peste Drava 🙂

4 gânduri despre &8222;Trei scurte :)&8221;

  1. ma duc sa ma tratez si eu… nu-i de casa, da’-i de ciocolata si in plus si cu trufe… 😀

    mare adevar ai zis, sunt in asentiment cu tine, dar pana la urma cine sta sa isi numere pe degete prietenii? am citit undeva o chestie care mi-a ramas in minte (intr-un context nu tocmai placut): when I’m happy & cheerful, my friends know who I am. When I’m down and depressed, I know who my friends are.

    asa ca vivat veselia, traiasca-n veci farmecul ei, hei-hei-hei, ea iti aduce tot ce vrei 🙂

    PS: te citesc cu mare placere, m-am si abonat, asa ca acum nu mai scap nimic! 🙂

  2. E buna inghetata de ciocolata, iam-iam 🙂 Asta de casa nu mi-a iesit cremoasa cum le iese profesionistilor, dar racoritoare a fost – azi-noapte la 4 cind m-am trezit intr-o balta de sudoare, m-am dus direct la congelator dupa ea :))) o sa scap eu de kilele in plus la iarna :)))

    Cit despre prieteni – am avut parte si de cei care te cauta doar cind au nevoie de ceva, is recunoscatoare pentru experienta – din ea am invatat macar umpic sa mai zic si „nu pot” si sa ma intreb si pe mine ce-mi convine :), dar am si din cei cu care am o legatura sufleteasca ce pare indestructibila pe care incerc sa nu o incarc cu probleme, griji, solicitari de ajutor 🙂 ajutorul la nevoie vine de unde te astepti mai putin – il acorzi cui are nevoie, indiferent daca ti-e prieten, cunoscut, necunoscut sau dusman, si la fel il primesti cind esti la ananghie 🙂 cred ca eu ma ghidez dupa: „nu astepta nimic de la nimeni, asa vei fi placut surprins cind vei primi ceva” 🙂 e ca la triatlon – eu aplaud si incurajez cind pot, cineva se gaseste mereu sa ma aplaude si sa ma incurajeze cind mi-e mie greu 🙂 un fel de „pay it forward” 🙂

    Gata cu filozofia, e prea cald pentru teme asa de grele :))) voiam sa zic ca ma bucur ca ma „urmaresti” si o sa sarbatorim patru ani impreuna :)))

  3. felicitări pentru prieten….şi pentru îngheţată(arată chiar cremoasă pentru o îngheţată de fructe ;)) Şi că rezişti bine caniculei, chiar şi cu jumbo 😀

Lasă un răspuns

