Standard

Pregătiri de concediu :)

E vară, e soare,
Oana și Zlatko se pregătesc să plece la mare :)))

Apropo, azi a plouat la sloveni și pe seară atmosfera incendiară s-a mai potolit pe la noi :))) De fapt de azi noapte parcă n-a mai fost așa e rău – oare de-aia că m-am plîns eu de căldură? :)))

Dar voiam să vă spun că mai am doar o săptămînă de lucru și apoi VACANȚĂĂĂĂ :))) Mi-am dat seama că nu mai avem așa de multe zile să ne luăm ce ne trebuie (scaune pliante asortate cu cortul și costum de baie în doo piese că ăla vechi a cedat nervos și cel întreg e bun numai de înotat – mi-am tras unul ca cel din imaginea de mai sus: dacă sting lumina și închid ochii cînd mă uit în oglindă arăt fix ca tipa din catalog :))) glumesc – încă n-am oglindă în casă :)))

Misiune îndeplinită, am găsit ce ne trebuie și repede și ieftin așa că putem trece încet-încet la împachetat 🙂

Destinația: Lošinj. Atît de data asta 🙂 Am tot zburdat și anul ăsta și în cei trecuți, mă bucur acum la ideea că o să stau într-un loc 🙂 O să ne luăm bițele cu noi, ochelarii de înot și cipicii de alergat, bineînțeles 🙂 De-abia aștept, ce să vă zic 🙂

P.S. Dacă ieri vă arătam priveliștea de pe podul peste Drava – de ea și de multe altele ne-am bucurat în duminica de după Crossman-ul austriac cînd am ieșit la o plimbare cu bița la recomandarea centrului de promovare a turismului consultat de Zlatko – azi vă arăt cu ce mi-am potolit foamea cînd mi-a scăzut glicemia de am început să plîng și să dau din picioare 🙂 sjdejhryfughjgfd mit Kartoffeln und Salat :))) Buuun :)))

6 gânduri despre &8222;Pregătiri de concediu :)&8221;

  1. …..aşa de blondă???? 😀
    ….mit Kartoffeln und Salad am înţeles, restul nu prea ;))
    Vacanţă plăcută la mare!:)
    (şi eu tot mai aştept impresii din Austria, înainte de Losinj) 😉

  2. Da, da, blonda cu parul drept :)))

    O fripturoaie in sos am papat cu cartofii si salata – buuun, ce sa zic 🙂 dna chelnerita mi-a oferit meniul zilei, eu l-am acceptat fara sa pricep despre ce e vorba simtind ce simte probabil un jucator la ruleta :))) cind am cerut nota, alta chelnerita ne-a intrebat ce-am papat: Zlatko a stiut, snitel cu cartofi, io am dat din umeri :))) ceva cu …rosen :)))

  3. Vezi ca daca zici ca stii german, iti retransmit o scrisoare de la Ikea Graz care a ajuns pe adresa lu’ frau Zlatko Tomsic :)))

Lasă un răspuns

