Salutări din Völkermarkt 4 :)

Era duminică, dormisem bine, ne-am mai hăhăit o tură cu amicii noștri triatloniști, am beut cafeaua pe terasa pensiunii (cea din poza de mai sus – e că e faină? să-ți tot duci copiii și să-i lași să zburde pe pajiște :), am încălecat pe bidivii și duși am fost 🙂

„Vrei tura de 75 de km pe dealuri sau 88 de km drum întins + o urcare mai serioasă?”
Am ales varianta mai lungă gîndindu-mă că vedem mai multe 🙂 În poza de mai sus sîntem pe pista pentru bicicliști separată fizic de șosea… Iar m-am crucit la cîți kilometri de piste pentru biciclete există! Am ajuns la o intersecție la un moment dat: dacă am fi continuat înainte am fi avut 200 de kilometri de pistă pentru biciclete de-a lungul Dravei pînă la Lienz!!! Sigur ne întoarcem într-o vacanță cu biciclete de touring că așa o comoară trebuie explorată 🙂

Și aici tot pe pistă eram… Însă trebe să recunosc că ne-am și încurcat la un moment dat și am luat-o pe șosea și încă una pe care mereau șoferii cu viteză. S-a enervat cineva? Nooo… Ne-a claxonat cineva? Nici gînd… A trecut așa de aproape încît să ne sperie? Iar nu… Doar eu m-am simțit prost că i-am încetinit pe oameni și, cu prima ocazie, ne-am legat iar la pista noastră 🙂

Pozele de mai sus au un singur scop – să vă arăt pe ce asfalt ne-am dat :))) Ca un funduleț de bebeluș 🙂 „Păi, mersi, pe asfalt din ăsta m-aș da și eu cu cursiera…”, zice Oana cu jind în glas :))) Nu mult după momentul ăsta, a început urcușul spre Diex care a urcat și a urcat prin pădure pînă am ajuns…

La capăt – priveliște verde cum îmi place, dar de foame mă părăsise inspirația să fotez cum trebe (nu că aș fi avut cu ce – aparat de fotografiat am avut, baterie nu :))) Noroc cu telefonul :))) așa că o să vă rog să vă imaginați :)))

Cu Diexul în plan secund, avem și dovada irefutabilă că austriecii au și străzi mai puțin impecabil asfaltate :))) Începuse coborîrea…

E bine, totuși, că eu îs mai înceată – așa apucă Z. să prindă pe film momente de neuitat :)))

Și să-și aleagă parcelă pe care să o cultive cu porumb :)))

Gata coborîrea, puteam continua 🙂 A fost o zi ca pe vremuri – am mers încet (io am fost parcă mai obosită ca Zlatko, dovadă că e mai greu să fii suporter la Crossman decît competitor :))), am petrecut toată ziua pe biță, făcînd pauze lungi și dese, luînd un prînz tradițional, admirînd cătune, lanuri de porumb, grîu, orz și ovăz 🙂 Salutîndu-ne cu toți cei întîlniți pe drum – obicei local cred, toată lumea dă binețe 🙂 Și făcînd planuri de vacanță viitoare pe două roți prin Österreich. Sau poate un tur mai lung care să ne ducă și prin Germania? Aveau și ei piste… Asta e visul meu de vacanță de lux: o biță, un rucsac cu un schimb de haine și cardul plin ochi la mine, și cel puțin două săptămîni într-o țară cu mii de kilometri de piste pentru bicicliști – asta e all-inclusive pe gustul meu 😀 Cum zice „The Secret” – trebuie să-mi formulez dorința și să mă vizualizez la trap sau galop cu un zîmbet larg și pletele în vînt 🙂 Uh, de-abia aștept 🙂

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Salutări din Völkermarkt 4 :)&8221;

  1. toată stima pentru pistele de ciclism şi pentru că au reuşit să vă impresioneze cu ţara lor!

  2. …deşi nici ce poze face Braşovul Pedalează prin împrejurimile noastre nu -s de lepădat! Descopăr cu mare plăcere ce frumos e în Europa

  3. ..şi bine-ar fi de-ar fi mai multe piste pentru ciclişti sau de ar fi toţi automobiliştii calmi ca austriecii;)

  4. Nu mă îndoiesc că împrejurimile Brașovului îs perfecte de explorat pe două roți, și nici nu zic că „la ei” e mai frumos ca „la noi” (sinceră să fiu, eu am renunțat să nu mai fac diferența, peste tot unde merg și unde-mi place e „la mine” :))), din păcate Austria îmi e la trei ore cu mașina, Brașovul e la două zile cel puțin 😦 Important e să ne mișcăm acolo unde sîntem 🙂 Atunci o să fim umpic mai calmi – ca austriecii :)))

Lasă un răspuns

