Bilantul unei zile de duminica :)

20120708-212423.jpg

Azi Biciclistul si eu am avut in prima parte a zilei program separat: eu mi-am indeplinit un vis de a alerga la Maratonul Sljeme (varianta bebe de 14km de care mi-a facut pofta acum doi ani cind de-abia paseam in lumea du si triatlonista un amic participant – mi-am propus in ziua aia ca atunci cind o sa ma fac mare si o sa fiu mai in forma, sa alerg si eu :)), iar Zlatko m-a dus la start, m-a pupat pe frunte, a incalecat pe Look-ul cel galben si dus a fost 🙂 Ne-am revazut dupa 3 ore si am luat masa impreuna la altitudine impartasind povesti – solutie foarte buna ca asa am fost amindoi fericiti 🙂

Si lui i-a fost bine, dar si mie 🙂 In padure racoare si liniste, traseul solicitant, dar frumos – am descoperit niste carari pe Sljeme pe care nu le stiam, am incheiat cu bine si in forta, am primit tricoul din poza – mare bucurie ca nu e un unisex marimea XXL, pe asta chiar pot sa-l port pe afara :))), fasolea cu afumatura a fost acceptabila, mai bune au fost gogosile cu nutella :), cafeaua buna, compania placuta ca intotdeauna – ne-am vazut cu amici triatlonisti si alergatori, e mica lumea noastra, va zic :))) dar racoarea de la altitudine a fost adevaratul rasfat, abia ne-am indurat sa revenim la casile noastre 🙂

Ce mai, iar ne-o fost bine 🙂 Ceea ce va doresc si dvs 🙂 Ne mai auzim curind la o birfa mica despre austrieci :)))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Bilantul unei zile de duminica :)&8221;

  1. da, aţi avut o duminică reuşită şi tricoul îţi stă chiar bine! Şi noi aşteptăm răcoreala aia care nici în pădure nu mai e cum a fost o dată :)…şi bîrfa mică, evident! 😀

  2. E mov tricoul, cred ca s-ar asorta cu sacoul de Unirea, dar imi place rau :))) mai ales de cind m-am prins de ce e desenata o pisica neagra cind textul e: „unde alearga mistretii? (mistretul fiind simbolul clubului care organizeaza maratonul) La al 13-lea maraton pe Sljeme!”

    13 – pisica neagra :)))

Lasă un răspuns

