Întîlnirea cu Mexicanul :)


(semnul zice în traducere liberă: să nu vă bată sfîntul să vă dați pe pe lacul înghețat :))) februarie 2012 la Jarun :)))

Azi, în drum spre servici, m-a oprit un domn întrebîndu-mă dacă știu engleză. Turist, voia să știe cum să ajungă pe jos în buricul tîrgului 🙂 I-am răspuns că merg și eu în aceeași direcție și că îl pot însoți o bucată de drum. Pe parcurs, pălăvrăgim 🙂

„Așa e vremea de obicei aici?”
Am răspuns că e umpic mai cald decît în mod normal – era dimineață, dar se anunța deja în aer dogoarea ce a urmat.

„It’s actually quite nice!”, a continuat el și mi-am zis în barbă: „Se vede că nu ești de pe aici” :)))

M-a întrebat dacă sînt din Zagreb, i-am zis că acum locuiesc aici, dar de unde sînt?, din România, oh, deci vorbesc spaniolă :))) Aș vrea eu 🙂 Atunci mi-a zis că el e din Mexic și mi-am imaginat că o fi stînd în Deșertul Sonora, de-aia i se pare plăcută clima zagrebiană 🙂

Cert este că azi nu mi-a mai fost așa de cald :))) Acum șed pe balcon și e chiar plăcut :))) Ce-nseamnă, dom’le, o schimbare de perspectivă :)))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Întîlnirea cu Mexicanul :)&8221;

  1. Aşa mă gîndesc şi eu cînd merg la ceasul amiezii prin oraş şi simt cum bat tîmplele şi văd feţe roşii pe lîngă mine: ce-or face ăia unde sînt spre 4jdegrade la umbră?

    Azi am fost la Chetri şi stăteam la plajă şi poveşti şi între timp se auzeau tunete în depărtare.Oare o să ne plouă? Cerul şi soarele parcă erau din altă poveste, fără tunete…Eh, poate nici nu sînt tunete!? Cînd colo să aflăm că în oraş plouase vreun sfert de ora, zdravăn.Nu s-a răcorit prea tare dar, hotărît, aerul s-a purificat şi e mult mai bine şi la noi. ..şi dacă mă gîndesc la Bărăgan mi-e chiar răcoare..:)

  2. Păi după ploaia de azi-noapte/dimineață a revenit căldura, acuma am ieșit pe balcon să stau de vorbă cu „fetele” și să mă bată umpic vîntul 🙂 Bine că v-ați distrat la Chetri , în rest, ne adaptăm, ce să facem 🙂

Lasă un răspuns

