La mulți ani, blogule :)


(I believe I can fly sau măcar pot să plutesc umpic :))

Dragă blogule,

De ziua ta te-am scos de dimineață la liga noastră de swim-bike-run ca să-mi cîștig dreptul de a mă numi triatlonistă și anul ăsta 🙂 Aș fi vrut să-ți ofer un PB, în schimb ți-am oferit un PW (Personal Worst 🙂 și un ultim loc cu coroniță 🙂 Dar mă vei ierta – anul ăsta n-am înotat și biciclit cine știe ce, dar de-aia am alergat azi 5km în 24′ 40″ 🙂 Măcar atît 🙂 În plus am dormit prost azi-noapte, știi tu, pe fond de oboseală adunată m-a ros mai tare decît ar fi fost cazul ziua de ieri de la servici. Oamenii e egoiști, se gîndește numa’ la ei, dar asta nu e ceva nou ce merită să mă țină trează noaptea…

Bine că m-am trezit de dimineață. Bine că m-am întrebat: „nu ești în cea mai bună formă, ești pregătită să termini ultima fără să te amărăști?” 🙂 Bine că am răspuns da și mi-am făcut bocceluța:) Acum viața e mult mai frumoasă 🙂 Acum poate să înceapă vacanța 🙂

La mulți ani, blogule! În cinstea ta am scris mai des în ultima lună, sper să apreciezi, și te ducem și la film azi:) Hai, să fim sănătoși, că motto nou avem – mulțumesc, Maya Maya 🙂

5 gânduri despre &8222;La mulți ani, blogule :)&8221;

  1. PW la general, Oană mică….dar cine poate să competeze fără antrenament? Dar la fugă înţeleg că se vede antrenamentul, nu?(io, ca novicii apreciez aşa, doar după cîteva zile de olimpiadă o să mă adaptez şi o să ştiu mai mult ;))
    La mulţi ani blogului tău şi felicitări ţie pentru că fără tine nu ar creşte mare 🙂 şi mulţumesc că, în cinstea aniversării, ai postat mai mult în ultima lună! 😉
    Şi contează că te-ai dus la întrecere, nu? Măcar ai participat şi aşa ai cîştigat…iar noi am cîştigat încă o poveste şi veşti despre tine.:)
    Vacanţă plăcută!De-acum, ai drept la relache 🙂
    (eu mi-am făcut plan să citesc în vacanţa ta: iulie 2008,9, 10, 11, bloguitorule:))

  2. Asa e, important e sa participi si sa faci ce-ti place 🙂 Alerg mai bine decit alergam odata si ma bucur de progres 🙂 Cind te vei uita la Olimpiada, sa compari timpul meu de 4’56” pe kilometru cu viteza olimpienilor si sa-mi zici ce concluzie ai tras 🙂

    Mi-am propus sa scriu in fiecare zi in ultima luna pentru ca, initial, blogurile au aparut ca jurnale publice si in jurnal ar trebui consemnat ce se intimpla in fiecare zi 🙂 am reusit sa-mi ating obiectivul cu exceptia zilelor petrecute la austrieci cind n-am avut acces la net. Pe parcurs mi-am dat seama de doua chestii: mi-e mai usor sa scriu mai putin, dar mai des, si nu pica luna de pe cer daca scriu fara diacritice, de pe telefon 🙂 Drept urmare, o sa scriu mai frecvent – poate nu in fiecare zi, dar oricum nu doar cu ocazia evenimentelor importante si a calatoriilor mai lungi de o zi 🙂

    Multumesc pentru aprecieri 🙂

  3. La multi ani, la multe postari! Urmaresc cu drag, ca visez sa tin si eu cindva un blog din Hrvatska:) Deocamdata, pozdrav iz Timisoara!

  4. Hvala lijepa și pentru urări și pentru urmărire – plecăm la mare mîine și vă iau cu mine 🙂 Țin pumnii să se îndeplinească visul croat și, dacă pot răspunde la vreo întrebare practică, m-aș bucura să pot ajuta 🙂

Lasă un răspuns

