O vedere pentru acasa :)

20120717-105946.jpg

Dragii mei,

Am ajuns cu bine ieri si am reusit sa gasim un loc fain pentru cort 🙂 Ne-am muncit un pic mai mult decit de obicei ca ne-am luat unul mai mare, comfort sporit, ca sa incapa salteaua gonflabila – buna idee ca am dormit ca-n pat 🙂

Campingul e cum il stim plus imbunatatiri pe colo (au deschis un magazin cu de toate si si oferta de animatie e mai bogata ), tot la umbra, doar ca mult mai aglomerat – adevarul e ca pina acum n-am mai venit in virf de sezon 🙂 Multi turisti din tari vecine Croatiei si nu numai 🙂

E fain, cantonamentul a inceput cu un inot de acomodare de dimineata 🙂 acum ne bronzam putin si apoi ne ascunde. La umbra 🙂

Sper ca sinteti si voi bine, salutari de la mare 🙂

20120717-111120.jpg

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;O vedere pentru acasa :)&8221;

  1. Pe insula aici ezista doar de jucarie, dar in rest exista si din aia adevarati, zice Zlatko, iari Zlatko stie tot :)))

  2. dragilor, am primit vederea voastră şi ne-am bucurat foarte tare! 😉
    Fain cortul şi ..nu ni se pare că e prea aglomerat acolo! Şi aveţi şi maşina lîngă voi deci loc de lăsat bagajele, iu-huu, ce fain!
    Dar marea aia albastră mă preocupă pe mine tare de tot: ce puneţi în ea de e aşa de frumoasă?! 😀

  3. E aglomerat campingul, locul asta unde am ridicat noi cortul era liber pentru ca e „mic” – nu ar incapea cortul de 20mp pe care l-am vazut la vreo doua sute de metri (are si „garaj” incorporat in care e parcata remorca :))) si e departe de plaja, WC, dusuri etc., dar pt noi nu e bai ca sintem in forma si „motorizati” cu cite doo roti 🙂 aici asa e in camping, masina sta cu tine, se plateste automat cazare pe persoana si o taxa pentru ocupat locul 🙂

    Cit despre apa – pentru cea din poza am raspuns: croatii varsa cerneala! Dar pentru cea turcuaz pe linga care am trecut azi cind am alergat, inca nu am raspuns :)))

Lasă un răspuns

