Tipicul unei zile de vacanta :)

20120718-131642.jpg

N-au trecut nici doua zile, dar deja am intrat intr-un tipic foarte simpatic care va fi, bineinteles, optimizat pe parcurs :))

Dimineata ne trezim. In cort se poate dormi pina pe la 8 cind incepe sa-l bata soarele si se incalzeste prea tare inauntru (dupa zece e iar la umbra, dar deja la ora aia avem alte pisici de alergat :)), azi ne-am trezit la 7.15 din proprie initiativa ca am dormit bine si ne-am culcat inainte de 10 :)))

Momentul crucial care urmeaza este bautul cafelei :)) De acest moment depinde dispozitia mea si, indirect, a lui Zlatko :))) pentru intreaga zi asa ca ii acord o importanta maxima :)) O prepar singura la primus pentru ca singura terasa din apropiere e prea departe si are cafea Franck – produs croat (ma rog, e prajita si ambalata aci ca plantatii de cafea inca n-am vazut :)), foarte buna altminteri cind faci o cafea turceasca, buna de nimic (pt gustul meu) cind faci espresso 🙂 In plus, fac economii ca sa-mi indeplinesc o fantezie, cititi in continuare si veti afla care este :))

Dupa micul dejun si excursia/ excursiile organizata/e la baie (nu neaparat in ordinea asta 🙂 e momentul pentru primul antrenament al zilei 🙂 Ieri a fost un inot de 30 de minute, azi alergare de o ora jumatate pe „faleza” – o minune, poate iau intr-o zi aparatul foto cu mine ca e o lumina extraordinara …)

Pe la 11 deja soarele arde asa ca fosim cu incredere timpul pentru:

  • a sta la umbra, a privi in zare si a asculta valurile,
  • a cumpara de-ale gurii si a organiza un picnic :),
  • a face un dus – ca acum nu e coada :),
  • a face o plimbare si o poza (eu :)),
  • a scrie pe blog (tot eu :)),
  • a
    citi (Zlatko – il pupa mama de ‘telectual :)),
  • a
    ne mai balaci o tura 🙂 si, cel mai important,
  • a

    ne hodini pentru ca ziua de antrenament inca nu e gata, noi fiind sportivi seriosi :))).

  • Ieri am alergat o jumatate de ora, azi zicea ceva domnul antrenor de inot sau o tura scurta cu bita – in functie de conditiile meteo 🙂

    Dupa miscarea de seara punem un tricou curat pe noi – culmea elegantei in camping :)), dar nu mai avem timp sa ne mai punem parul pe moate ca ne e prea foame :)) si navalim ca o haita de lupi infometati pe prima terasa care ne face cu ochiul si unde gasim loc :)) Aseara Zlatko a poftit spaghete, eu pizza cu fructe de mare – stiu ca-s probabil congelate, ca doar nu s-or duce sa le pescuiasca atunci cind dau eu comanda :)), dar cumva is mai bune cind imi miroase a mare :)) Apoi ne tirim agale spre casa ca e seara, aproape zece si momentul sa tragem obloanele 🙂

    Am decis azi ca nu-i campingul pentru cine nu e activ – am calculat ca ieri, in afara de antrenament, sigur am mai mers pe jos vreo zece km! Numai din drumuri multiple pina la baie-magazin-plaja si pe seara pina in oras si retur :))) si eu ma miram ca ma dureau picioarele de dimineata :))) Dar azi am zis stop! Am pus bitele in functiune 🙂

    Cit despre muschii incordati – de cind venim aici de acum patru ani imi face cu ochiul cortul cu masaj 🙂 Pina acuma am zis ca nu ma duc ca e scump, de banii aia mai bine ma maseaza Zlatko :)), dar anul asta se lauda ca ofera si masaj sportiv si io n-am mai fost la masaj sportiv :))) Asa ca am renuntat la tigari, inghetata, ciocolata si bere pe terasa la amiaza ca sa ma duc sa vad si eu cum e :))) si ca sa va pot spune si voua, evident :))) V-am pupat!

    Fără categorie

    2 gânduri despre &8222;Tipicul unei zile de vacanta :)&8221;

    1. Măi, ce viaţă boemă…adică programul pare strict şi sever, aşa cu punctuleţe..dar cînd văd pozele astea cu umbră de pini şi mare şi cer albastru…..!!! 😀
      Bine că ai renunţat la fumat pentru masaj 😉

    2. Adevarul este ca fara miscare ne-am intoarce cu kile in plus :))) Si asa cred ca mincam mai mult decit consumam :)))

      Altminteri, asa e, e faina combinatia de lumina, culori, briza, miros de mare si rasina, comcertul greierilor, si dupa amiaza si zgomotul valurilor care se lovesc de tarm 🙂

      Mali Losinj a fost declarat statiune climaterica de acum o suta si de ani – io il suspectez ca aici te vindeci de orice boala si meteahna 🙂

    Lasă un răspuns

