Telegrama :)

20120720-131656.jpg

Dragii mei,
Ne simtim foarte bine in continuare. Stop 🙂 Antrenamentul decurge conform planului, asa e, domnu’ antrenor? 🙂 Azi avem zi de relache adica am gasit cel mai inalt virf de pe insula si am decis sa ne cocotam pina sus :))) Am vrut sa va salut de la cincisutepatruzeci de metri altitudine, dar n-am avut semnal 🙂 In schimb am vazut porci mistreti – o familie cu prunci care sareau ca niste capre :))) Zlatko a vazut si un sarpe, dar a fost un domn si mie nu mi l-a aratat :))) Stop 🙂

Va salut acum din Nerezine, am coborit de pe munte, am luat loc la umbra si bem o limonada rece 🙂 Adica doo 🙂 Eu beau doua, Zlatko ii sprijina pe capitalisti si bea Coca Cola 🙂 Stop 🙂 Am sa va povestesc o gramada, dar ma lasa bateria de la telefon 🙂

Viata e frumoasa 🙂 Stop 🙂

20120720-132230.jpg

20120720-133421.jpg

Fără categorie

Un gând despre &8222;Telegrama :)&8221;

  1. foarte flumoase poze, ce fain să poţi vedea marea de sus!
    Mîine mă urc pe Tîmpa, la BV e aerul limpede(încă) şi vreau să mă bucur de peisaj de sus:)
    Merci de telegramăSTOPne bucurăm de veştiSTOPdistracţie faină în continuareSTOP

Lasă un răspuns

