La o saptamina de vacanta la mare :)

20120723-154801.jpg
activitatea de baza in vacanta asta :)))

No ca a trecut deja o saptamina! Repede, zau, timpul zboara cind te distrezi 🙂 Ce mai e nou:

  • avem niste vecini noi care au sosit alaltaieri odata cu ploaia. Un grup maaare de adolescenti cu doi insotitori adulti. In timp ce ridicau niste corturi mari albe am tras concluzia ca s-au dus linistea si pacea noastra :))) Ei as. A doua zi am observat ca multi poarta tricou cu Rugby Team Offenbach sau asa ceva si ca stingerea se da la ora zece – fix cind merem si noi la culcare :))) Tinerii din ziua de azi :)))
  • va ziceam ca a plouat alaltaieri – foarte simpatic, tot campingul s-a retras in cort/casuta/rulota sau la restaurantul din dotare si s-a bucurat ca n-o sa tina mult :))) Mie personal mi-a picat foarte bine schimbarea de temperatura ca soare, soare, dar se mai si satura omul (munteanul, aduca io :))) de caldura :))) ieri si azi a batut vintul, iar soarele s-a mai ascuns printre nori – ce mai, vreme perfecta pentru antrenamente! Apropo de antrenamente, trebe sa ma pling ca ma extenueaza dom’ antrenor :))) si apoi ma duce la inghetata sau cremsnite :))) groooaznic, dar asta-i viata de maratonist, ce sa fac :)))
  • ca sa umplu timpul liber intr-o zi cind n-am avut mare lucru de facut, mi-am stors creierii sa gasesc o rima pentru „nici camping ca Cikatu'” :))) Zlatko s-a alaturat si va prezentam cu mindrie ce-a iesit urmind ca voi sa decideti care inceput de oda dedicata locsorului in care ne aflam momentan va place mai mult :))) Io am zis: „nu-i antrenament ca alergatu’/ si nici camping ca Cikatu'” :))) Zlatko propune: ” Nici pe cer si nici sub patu’/ Nu e camping ca Cikatu'” :)))
  • „Dar stiti ca doare putin?”, mi-a raspuns doamna maseuza cind i-am anuntat intentia de a incerca un masaj sportiv :))) Care „putin”, fratele meu! O fost o ora de tortura adevarata ca bineinteles ca am vrut sa ma maseze si pe spate si pe picioare :))) Ioi, ce-a durut :))) Asa imi trebuie ca ii priveam cu invidie pe baietii de la Tour ca au maseur in echipa :))) Concluzia dupa ce mi-o gasit o gramada de gilme, noduli si incordare prin muschi de care habar nu aveam ca exista: foarte bine ca alerg si toate alea, dar e musai sa am si grija de muschii suprasolicitati: stretching, masaj si relaxare. O s-o ascult pe tanti ca pare ca stie ce zice. „Azi sa beti o aspirina. Miine o sa ma uriti ca or sa va doara toate la atingere, dar poimiine o sa-mi multumiti” :)))

    Cam asa a fost: ieri m-am simtit de parca m-a calcat tavalugul :))) Drept urmare am lasat balta orice antrenament si am plecat la plimbare usoara :))) Azi ma cam doare la atingere pe unde m-a durut ieri mai rau la masaj, dar am iesit cu bita si la o alergare si vreau sa va zic ca parca am capatat o pereche de picioare noi, mai sa fie… Gata, renuntam la tigari definitiv si ne abonam la tortura…aaa… masaj :)))

  • va pup si de-abia astept sa va arat poze cum trebuie :)))
  • Anunțuri
    Fără categorie

    2 gânduri despre &8222;La o saptamina de vacanta la mare :)&8221;

    1. rima lui Zlatko e mai tare!!! (că precis aţi rîs de s-a scuturat cămeşa pe tine) 🙂

      bine că te-ai lăsat, în sfîrşiit, de fumat! 😉

      ba noi AŞTEPTĂM SĂ NE ARĂŢI POZE cum trebuie, dar avem răbdare să vă distraţi în continuare, cît ţine vacanţa mare 🙂

    2. ioi, ioi, nu ți-am răspuns – oi fi uitat de la atîta sărbătorit că a cîștigat Zlatko concursul de rime :))) cît despre fumat – bine că nu m-am apucat, serios vorbesc că cine nu fumează, se pilește cu un pahar de vin și nu merge la femei are bani de tot felul de răsfățuri :)))

      mulțumesc pentru urări și pregătesc pozele de uploadat 🙂

    Lasă un răspuns

