No ca s-o gatat :)

„Zlaaatko, ce-ar fi sa mai raminem umpic? Macar pina simbata…”
„Oana, asa faci mereu: la sfirsitul vacantei te loveste melancolia si nu vrei sa pleci :))) Mergem acasa miine ca asa am stabilit. In plus incep JO, am promis matusii c-o ducem in Ikea si ne asteapta The Dark Knight Rises :)”, raspunse capul mai limpede al familiei :)))
„Dar o sa ne intoarcem, asa-i?”
„Si asta intrebi mereu :))) Daca ar fi sa ne intoarcem peste tot pe unde am fost deja ar trebui sa nu mai vizitam nici un loc nou timp de vreo zece ani :)))”

Of, mai bem o cafea si zicem la revedere 🙂 Nu sintem tristi ca insula nu pleaca nicaieri, am vorbit eu cu ea :)))

20120726-082804.jpg

PS Pentru ca e groasa problema cu bateria de la telefon, momentan ma aflu la toalete/dusuri – de aci va scriu 🙂 Dar nu-i asa de rau – luati de vedeti ce am deasupra capului :)))

20120726-083856.jpg

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;No ca s-o gatat :)&8221;

  1. ..înseamnă că a fost o vacanţă pe cinste, la fel cum a fost în toate locurile în care ţi-ai propus să revii! :)Dar mai aveţi un pic de vacanţă.nu?
    ..e bine să ai un cap limpede, HY, ZLATKO! 😀
    ..şi tufa aia de flori arată excelent(pe o insulă mediteraneeană în bătaia vîntului…)

  2. da, da, a fost tare bine 😀 concediu avem pînă luni și am luat doo decizii ca să-mi alung amocul:

    1. la anu’ o să fac în așa fel încît să pot să-mi iau și eu cel puțin o lună de concediu 😀

    2. de-acum înainte am să tratez fiecare zi ca și cînd ar fi o zi de vacanță :))) în care am și cîte ceva de făcut :)))

Lasă un răspuns

