Salutari din Zagreb :)

20120802-192907.jpg

„No, Oana, cum fu prima saptamina de lucru?”
Vorba unui colaborator pe care l-am intrebat la telefon daca a revenit din concediu ca, evident, aveam nevoie de el: „ohoho, am si uitat ce e aia concediu…” :))) M-a asteptat foc continuu, dar is mindra de mine si de eficienta mea :))) Ma duc sa ma scuip sa nu ma deochi :)))

In alta ordine de idei am continuat sa alergam – ne-am inscris la maratonul de la Budapesta, in 7 octombrie sa ne tineti pumnii :))) Ieri am mai tras o concluzie filozofica zburdind prin padure: daca o sa am vreodata impresia ca un minut si jumatate e un timp scurt, trebuie doar sa alerg intervale de 1’30” la deal :)))

Zlatko si inoata azi, minca-l-ar mama de triatlonist 🙂 S-a uitat ieri la olimpici cum aluneca prin apa si e convins ca a prins spilul – daca nu doboara azi recordul mondial, il doboara miine :))) Io il astept pe mal – nu am cheeeef azi, nu am chef aaazi, nu am chef de nimic :))) Poate doar de un McDonald’s ca umbla vorba ca as fi slabit :)))

Aoleo, io va tin de vorba si poze de pe Losinj tot nu v-am aratat!

Fără categorie

9 gânduri despre &8222;Salutari din Zagreb :)&8221;

  1. şi eu m-am uitat la înotători…cred că sînt înrudiţi cu delfinii 🙂 Baftă lui Zlatko, şi spor la pus poze din concediu…unde să le caut, pe fickr?

  2. tz-am zis ca mi-a placut la croati? nu ti-am zis, da’ m-am laudat pe blog :D. astept vesti cu recordu’ ala. si nu, un minut juma nu e scurt! ce sa mai, la intensive interval training al meu de la fitness, la niste exercitii pana si 50 de sec sunt imens de mult 😀 😀

  3. Tiii, de-abia astept sa citesc! Acum is intr-o deplasare, internet mai pe sponci 🙂 ma bucur ca ti-a placut si ca v-ati simtit bine 🙂

  4. intrebare: fusasi fodata in parcul national Plitvička jezera? ca mi s-a pus pata pentru la anul, ca pe net arata ca din povesti 😀

  5. gata. am citit, am notat, data viitoare cînd oi mai mere la Dubrovnik știu unde să mănînc 🙂 am dat cu like frenetic că nu m-am priceput să las comentarii – „comments are closed” îmi zice WordPressul 🙂 oricum, ideea e simplă – mă bucur de experiențele voastre 🙂

Lasă un răspuns

