Restanță :)

Cînd mi-a zis azi cea mai dragă colegă de munci că ea încă mai așteaptă poze de pe Lošinj, am bălmăjit eu că l-am rugat pe Zlatko… le-a pus pe facebook… pe contul lui… După care mi-am tras o palmă metafizică și m-am pus pe selectat că nu se face să promiți ceva, dai și în scris, după care te faci că ploo 🙂 Ce a rezultat vă prezint în ordine absolut aleatorie 🙂


Asta-i marea în Čikat, campingul Čikat 🙂 La amurg în prima seară, după ce am ridicat cortul 🙂


Cam așa arată campingul pe dinăuntru 🙂


Nu mai știu dacă v-am mai zis, vîrsta e de vină, mă scuzați :), că ce mă-ncîntă pe insula MEA e aleea asta/faleză/promenadă, cum i-o zice, care se-ntinde pe suficienți kilometri să se organizeze un semimaraton acolo 🙂 Pe ea ne-am făcut alergările și noi și vreau să vă zic că uiți de toate durerile cînd te-nsoțește la tot pasul un albastru infinit 🙂


La plajă/plaje 🙂 Și asta îmi place – vrei să fii singur? Îți găsești bolovanul propriu și nu te bagă nimeni în seamă. Vrei lume, muzică, agitație? Avem. Vrei apă mică? Avem. Apă mare? Avem. Aqua aerobic? Este!


Avem chiar și nisip pentru cine nu poate fără :)))


Era nisip chiar și pe terasa unde am consumat beuturi cu mult suc și puțin alcool :)))


De exemplu un Swimmimg pool că și așa eram în cantonament :)))


Cînd ni s-a făcut foame am mîncat :))) E bine cînd te întorci în același loc de mai multe ori, începi să te prinzi de chestii, unde se mănîncă bine, unde e porția mare, unde e ieftin, unde-i grătarul bun, unde-i fructul de mare proaspăt etc… Anul ăsta, oriunde am aruncat ancora, nu ne-a părut rău, dar restaurantul Barracuda ia medaliile de aur, argint și bronz. Meniu cu trei feluri: supă de pește, frigărui de fructe de mare cu orez&co și un cheese cake de vară portocalie sau portocală văratică 🙂 la preț de dumping (10 EUR) udat cu o Žlahtina de pe insula Krk după care am fost și mai veseli decît de obicei :))) Hai că salivez pe tastatură, ce-am mai văzut altceva? :)))


Aaaa, am descoperit unde e biserica :))) E clar, noi sîntem duși, dar nu la biserică – de-abia după 4 ani de pelegrinaj pe Lošinj, am descoperit centrul religios :)))


În seara aia cerul a fost taaare frumos… Ce-am prins în poză e nereprezentativ…

În rest ne-am plimbat…

Pe Televrina ne-am urcat 🙂


(pe asta în care ai zice că am 40 de kile, și asta fără Photoshop, trebe să vi-o arăt :))))


Tot pe drumuri de munte 🙂


Îndemn înscris în piatră numai bun de pus pe desktop 🙂


Și apoi priveliștea de sus…

Nu că priveliștea de jos ar fi mai prejos :)))


Ce-a mai rămas? Tradiționala poză cu bicicletele :)))


Te pup, Lošinj, ne vedem, dacă nu anul ăsta, la anul :)))

5 gânduri despre &8222;Restanță :)&8221;

  1. Foarte frumoasă selecţia, a meritat aşteptarea! Nu ştiu dacă mai au nevoie de publicitate cei din Losinj dar reportajul tău e de efect. Spune-mi dacă poza cu cerul în amurg e prelucrată sau aşa erau culorile?

  2. Asa erau culorile 🙂 de fapt culorile erau si mai si 🙂 eu doar am pus aparatul la ochi si am apasat pe buton 🙂 nu-s adepta prelucrarii fotografiilor 🙂

  3. ps: auziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ti-am dat si io un add pe facebook. trei nume, doua scurte si unul lung, austriac :D. da si mieeee accccceeeeeeeeeeept, te roooooog! (daca vrei, desigur 😆 )

Lasă un răspuns

