Salutări din Maribor :)


(ne-am umplut de medalii weekendul ăsta la Maribor :))

„Mama, toți care termină primesc medalie?”
„Da, draga mea.”
„Dar de ce primesc toți medalii de aur?”
„Pentru că toți sînt cîștigători!”
O discuție surprinsă astăzi (și tradusă din slovenă, mai scuipați-mă o dată să nu mă deocheați :)) între o mămică și fetița ei ieșite la încurajat alergători 🙂

Later Edit: „Oana, ăia erau croați…”
„Și de ce vorbeau slovenă?”
„Nu vorbeau slovenă, vorbeau croată…”
:))) Scuzați, nu mai trebe să mă scuipați 🙂

Am participat la un „duatlon” la Maribor. Pun ghilimele pentru că nu e unul clasic: alergi, biciclești și apoi alergi din nou în aceeași zi 🙂 La Eco Maraton Maribor am fost și anul trecut. Anul ăsta am avut opțiunea să ne dăm cu bița sîmbătă 114km, iar duminică să alergăm 10km, la pachet, deci mai ieftin decît cotizații plătite individual :). Simpatică idee, ne-au convins să participăm că experiența de anul trecut a fost foarte faină.


(cîștigătoarele la duatlon, respectiv aproape jumătate din participante! Cinste lor!)

Tot ce-a fost extraordinar anul trecut s-a repetat 🙂 Așa că mă concentrez pe noutăți 🙂 Io am participat la competiția de 114 km cu multe cățărări pentru prima dată :))) N-a fost o floare la ureche, mi-am exersat umpic mușchiul voinței. Unde-s cățărări îs și coborîri așa că nu e de mirare că am rămas în urmă :))) Am luptat eroic împreună cu Prințesa Roșie să ajungem înainte de timpul limită de 6 ore și am reușit! 5 ore și 38 de minute!!!

Ultima am ajuns și cînd zic ultima înseamnă că după mine a mai sosit doar ambulanța care nu m-a scăpat din ochi tot drumul și „Mătura”- dubița numită politic corect „Transport la linia de sosire” :))) Le-am dat eu din mînă că să mă depășească, ei nu și nu :))) Doar că au lăsat vreo cîteva sute de metri distanță ca să nu simt vreo presiune :))) Băăăi, deci vreau să vă spun că poate să fie asfaltul cît de prost pe secțiunile de coborîre, drumul cît de șerpuitor și îngust, cumva te simți mai în siguranță cînd e Salvarea lîngă tine :)))

Am sperat la un moment dat că nu o să fiu chiar ultima cînd am depășit-o pe Tünde la deal, dar ea a zburat pe lîngă mine la vale și nu mi-a ieșit pasiența :))) Cine-i Tünde? E penultima sosită, Zlatko a verificat pe lista cu rezultatele bicicliadei :))) Păcat că nu ne-am văzut la alergare… :)))

A fost o experiență total diferită față de cea de anul trecut. La 70 de km participă mai mulți oameni sau eu îs mai în formă decît majoritatea lor, ideea e că mereu am fost înconjurată de suflete. La 114 au participat bicicliști serioși și io. Așa că am pedalat mai mult singură cuc, bucurîndu-mă cînd mai ieșea un copil din curte să-mi facă cu mîna 🙂 Și m-am bucurat de peisaje, o minune, chiar că merită o sesiune foto, poate la anul…

Ca să mă consolez mi-am zis în barbă că nu e ușor, de-aia s-au înscris doar 7 gagici la duatlon, că de-aia sînt așa de puține fomei la 114km (în general la maratoanele bicicliste din Slovenia femeile reprezintă doar 10% din totalul participanților). Că eu îs an end-of-the-pack cyclist but a middle-of-the-pack runner adică oi termina eu în coada plutonului pe biță, dar sînt la mijloc cînd ne uităm la rezultate la alergat 🙂 Și aici aveam să am parte de o surpriză 🙂

După pedalat, mîncat și culcat că eram frîntă 🙂 Dimineață m-am trezit destul de ușor, dar picioarele nu prea erau sprintene 🙂 Mic dejun, pregătiri, sosire la start, vreme perfectă, încălzire ușoară și START!

Fain să vezi o mulțime de omuleți alergînd, mulți purtînd culorile vesele ale Team Korak Naprej 🙂 Și dă-i și fugi, a venit viteza de la sine, am terminat zece kilometri în 51 de minute și 08 secunde! A 49-a gagică din 378 care au alergat 10 kilometri!!! Adică în top 13%!!! Adică nu-s deloc middle of the pack că-s de-a dreptul front of the pack!!! Și asta după „maratonul” de ieri 🙂


(rezultate la duatlon fete. dacă intrați aici cred că o să găsiți rezultatele finale cînd or să le pună :). Aici sînt deja, dar trebuie să vă descurcați să mă găsiți, tek e alergare, kolesarki maraton e bicicliada, moški îs băieții, ženske îs fetele…)

A fost fain la Maribor… Iar… 🙂

Și acasă mă aștepta una din fetele mele plină de flori 🙂 Ce să vreau mai mult de la viață? 🙂 O plimbare în amurg cu Tomșescu… Apropo: Zlatko a terminat cei 114 km în 3 ore și 35 de minute, cu 20 de minute mai repede decît anul trecut!!! Iar azi a alergat ca apucatul și a terminat în 47 de minute!!! Bravo, Zlatko!!!

3 gânduri despre &8222;Salutări din Maribor :)&8221;

  1. bravo Zlatko, bravo Oana…ne-am obişnuit să vă felicităm şi voi nu vă lăsaţi! Era să întreb ieri dacă o să mai ai forţă de alergat după 114km de ciclism , dar uite că rezultatul e de top! Pe prinţesa roşie o felicit că te duce pînă la capăt cu bine şi asta e o performanţă notabilă :)Frumoşi şi norişorii la Maribor, şi încă o amintire de top pentru sportivi ca voi 😉

  2. muamaaaaaaaaaaaaa, m-a luat cu lesin cititind! nu i-am povestit lui Herr, ca de cand si-a bulit genunchiul e total nemultumit ca nu mai poate alerga pe la diverse evenimente de genu’ asta :D. mdeci bravoooooooooooooooooooooooooooooooo! amandurora, si tie si lui Tomsescu!

  3. Mulțumesc frumos, sînteți tare drăguțe 🙂 Zazuza, n-am știut că Herr a fost și el un runner – mică-i lumea 🙂 auzi, dar nu-i trece genunchiul beteag cu mers pe bicicletă? 🙂

Lasă un răspuns

