Cum m-am distrat azi dimineata :)

20121005-215308.jpg

Azi, din cauza efervescentei pregatirilor de drum efectuate cu noaptea in cap (OK, unii ar putea comenta ca la ora 7 dimineata nu mai e de mult intuneric, nu conteaza, putem retine ca eu is mai degraba pasare de noapte :))), am iesit val-virtej pe usa ca sa prind autobuzul. 121 e numarul lui, ma scoate din cartier si ma duce la tramvaiul care ma transporta la alt tramvai cu care ajung la munca. Boon. Am unul la 9.13 pe care nu-l prind niciodata 😀 Am unul la 9.18 cu care reusesc sa ajung in timp util si mai am unul la 9.33 – il alint „Ultima Sansa” :))) Cu ajutorul lui si numai daca se aliniaza planetele reusesc sa ajung cu o intirziere de doar zece minute, un sfert de ora 🙂

Azi alergam dupa cel de 9.33, ajunsesem in statie cind mi-am dat seama ca mi-am uitat mobilul acasa… Ioi, ce sa fac? Aveam nevoie de el, asteptam niste telefoane… Hai ca ma intorc chit ca intirzii mult, ma hotarasc eu habar n-avind cind am urmatorul autobuz… Pe drum ma consolez gindindu-ma ca SI-GUR exista un motiv pentru care n-am prins „Ultima Sansa” si un gind morbid ma fulgera – imi amintesc povestea bunicii lui Zlatko, femeie care a scapat teafara (poate chiar de la moarte) pentru ca n-a mai avut loc sa se suie intr-un tramvai care s-a rasturnat mai apoi pentru ca a ramas fara frine la vale….

Si ajung acasa si da-i si cauta mobilul. Pe canapea, sub canapea, pe pat, sub pat, pe lampa, sub lampa… Nu-i! „Uff, o sa ma sun de pe fix, unde l-oi fi lasat?!! Ar fi o chestie sa-nceapa sa sune ac…” :))) N-am dus gindul pina la capat ca l-am vazut stralucind si l-am auzit vibrind pe masina de spalat din baie :)))

Numar necunoscut.
Raspund eu batos, crezind ca e pe linie de partid sau productie 🙂
„Buna, Oana, Davor aici”, ma saluta aproape in soapta o voce masculina grava.
Care Davor? Nu stiu nici un…, m-am gindit usor impacientata (v-am zis ca mai nou is fan al romanelor politiste ale lui Jo Nesbo? De-acum vad serial killeri la tot pasul :)))
„Buuuna, Dado! Ce mai faci?”

Din schimbul de replici de mai sus puteti trage cu incredere concluzia ca eu cu fratele lui Zlatko ma aud rar la telefon :)))

„M-a sunat tata ca vrea Mirjana masina si nu mai stie cit costa!”

:)))
Ei, cit ati priceput voi atita am priceput si eu 🙂 Dar cu o incordare a neuronului (am simtit timp de o fractiune de secunda cum calatoreste impulsul nervos si sinapsele ma lumineaza :))) mi-am dat seama despre ce era vorba 🙂

Despre storcatorul manual de rosii din imagine :))) Mama-soacra are unul vechi si performant, probabil produs de Koncar, dar daduse sfara in tara sa-i luam unul nou cind om gasi pe la italieni, austrieci etc. sau pe unde mai umblam ca la Zagreb nu mai se fac :))) Am gasit unul in Romania si l-am luat mai mult de haz ca nu ma asteptam sa-l gasesc unde l-am gasit 🙂 Doar ca e mic pentru cantitatile industriale de rosii din gradina Nenei care se transforma in suc in fiecare an 🙂 Bietul storcator ar fi ramas sa adune praful intr-un dulap daca nu l-ar fi vazut sefa tatalui lui Zlatko si n-ar fi zis ca-l cumpara 🙂 Asa ca imi deschid biznis – ia storcatoru’, neamule 🙂

Morala: Everything happens for a reason :) Un weekend profitabil, dragilor 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Cum m-am distrat azi dimineata :)&8221;

  1. 😀 😀 deci faci bisnita cu storcatoare, eh? sa stii ca si noi ne-am uitat la unul cand am fost acuma in RO :D!

  2. Nici nu m-am apucat bine de bisnita ca m-a omorit concurenta – mi-am amintit ca am vazut la Spar in Zagreb saptaminile trecute un storcator similar produs in Ungaria la nici trei sferturi de pret romanesc :))) Sa-ti iau? :)))

Lasă un răspuns

