Extra, extra, read all about it :)))

*urmează un articol nerecomandat minorilor, adulților și marțienilor fără simțul umorului :)))


(standul României de Ziua Europeană a… Limbilor în orașul cu amfiteatru de pe malul mării :))

N-are Zlatko ce face și îmi comentează pe facebook: „Data urmatoare-Oana face scandal diplomatic cu recepcio’ si partecipa la futo fesztival:)) povestea necenzurata!!!” :))) Ba mai și promite poze de pe futanet.hr :))) Evident că a iscat un val de întrebări și solicitări de lămuriri :))) Așa că n-am ce face, trebe să vă spun și cele două povești cu pătrățel roșu :)))

Vineri seara orbecăiam noi prin Budapesta în căutarea hotelului cînd văd io di-ta-mai panoul din care am reușit să citesc: Futófesztivál, Budapest, 7 octombrie 2012.

„Hait, Zlatko, ia te uită ce scrie acolo sus…”
„Nu pot, conduc, citește-mi tu…”
„Păi că duminică, în 7 octombrie 2012 e ditamai Futófesztiválul în Budapesta … Ești sigur că ne-ai înscris la maraton?”
„Maraton era sigur, acuma despre ce activitate fizică o fi vorba nu știu…”

:)))
Rîsete, behăieli, ratăm să facem la stînga… :))) Am tras concluzia că, totuși, ori Futófesztivál are treabă cu alergatul, ori e un festival care se desfășoară paralel – în care caz limita de timp de 5 ore jumătate nu avea sens :)))

Boon, trece și sîmbătă, vine duminică, noi ieșim echipați de alergat și pregătiți de start. Dăm să lăsăm cheia la recepție să n-o pierdem pe la km 39… Recepționer tînăr, nici noi nu-l văzusem pînă atunci nici el pe noi. Redau dialogul în engleză.

„You want to check out?”
„No, we’re just going out.”, zice Zlatko și eu mă grăbesc să adaug „We’re running the Budapest marathon today, so it’s better if the key card stays here, you know, not to lose it…”
„Oh, you’re runners! How nice! You know we what we say here in Hungary: BREAK YOUR ARM AND LEG!”
„As in GOOD LUCK? Well, thank you…”

Acuma eu știu că englezii zic: „Break a leg!” și posibilele etimologii, dar urarea recepționerului prea mi-a sunat a schingiuire :))) Am ieșit afară și am murmurat în barbă: „Ehehe, dac-ai ști tu ce li se urează ungurilor în Ardeal…” :))) Zlatko m-a auzit și i s-a părut foarte haioasă replica mea, nu știu de ce :))) I-am zis bancul cu „Bea încet că-i rece” și am subliniat încă o dată că nu am nimic cu nimeni, mai ales cu popoarele vecine și prietene :))) Doar că m-a provocat…

No, hai, să vi se rupă și vouă măcar o unghie azi :)))

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Extra, extra, read all about it :)))&8221;

  1. ioi, unde dai și unde sare așchia! sper. totuși, că nu-i nimic grav 🙂 cît despre umorul involuntar, e cel mai haios, recunosc 🙂

Lasă un răspuns

