Cum sa faci economii :)

20121017-185208.jpg

-Zlatko, vremurile is …maronii, criza nu se mai gata, cred ca trebuie sa cheltuim mai putin, sa facem economii, sa punem deoparte mai mult…, zic eu consortului cu hotarire in glas acum citeva zile.
-Da, draga…, e de acord Herr Direktor ca, nu stiu cum e la voi in familie, dar la noi eu am INTOTDEAUNA dreptate 🙂
-Uite, eu cred ca nu o sa mai cumpar Garminul ala verde, mi-l dai pe al tau ca tie si-asa nu-ti mai trebuie daca nu mai vrei sa alergi maratoane… Si nici adidasi noi nu-mi iau ca mai tin astia… Taiem de pe lista tot ce nu ne trebuie musai!
-Mhmmm, mai adauga Zlatko, incintat peste masura de masurile de austeritate :)))

Trece umpic de timp, rumega el ce rumega, si vine la mine cu un zimbet larg 🙂

-Oana, stiu ce sa facem sa economisim bani!!!
-Super! Ce?
-Mergem la cinema miercurea ca sint biletele la juma’ de pret!!!
-Tiii, putem ca eu lucrez marti si joi dupa-amiaza!!!

Zis si facut 😀

6 gânduri despre &8222;Cum sa faci economii :)&8221;

  1. Eu nu sunt de acord. Garminul si adidasii sunt ABSOLUT necesari la maratonul de la Viena. Mai bine cumperi adidasi acum si la maraton sunt gata formati dupa piciorusele dumitale.
    Cat despre filmul de miercuri seara va vand un pont: in data de 25 se lanseaza Astérix and Obélix: God Save Britannia cu Gerard Depardieu si Catherine Deneuve. Noi deja ne-am propus vizionarea lui.

  2. :))) S-ar putea sa ai dreptate in privinta noilor achizitii :)))

    Cit despre Asterix si Obelix – am vazut trailerul si-l punem pe lista, multumesc :))) Azi am vazut o comedie faina, The Wedding Video – mama, ce-am mai ris :))) Si vine si Skyfall, noul James Bond, si mai e si Alex Cross, un thriller cu un psiholog criminalist in care joaca Dr. Jack din serialul Lost – noi sintem mari fani 🙂 O sa economisim o gramada de bani si o sa ne umplem o multime de miercuri :)))

  3. mulțumim 🙂 făcînd planul pentru weekend vineri zice Zlatko: „Putem să mergem să-l vedem pe Alex Cross!”. „Păi n-am zis că facem economie și mergem miercuri?!!” :))) Nu știu, zău, ce s-ar face Herr Direktor fără memoria mea :))) Si-gur ar da faliment :)))

    Adevărul e că dacă ai o escapadă în mijlocul săptămînii parcă weekendul nu mai pare așa de departe… 🙂

    P.S. Dna Deneuve se ține bine, recunosc 🙂

Lasă un răspuns

