Sînt gata :)

Ieri am fost la Jarun la o tură cu bița și una de alergare ca să ne deschidem apetitul – urma tradiționalul grătar de încheiere a sezonului organizat de clubul nostru de triatlon 🙂 Ne-am simțit tare bine, nu numai pentru că berea a curs în valuri, micii au ieșit chiar buni și compania a fost plăcută. Am avut ocazia să stăm de vorbă cu un ironman și nu unul oarecare, ci cu unul care de nouă ani se (z)bate să se califice pentru Kona – Campionatul Mondial! Anul acesta a reușit, a fost pe Insulă, a terminat onorabil și ieri a stat de vorbă cu noi. Inspirație pură, cînd mă fac mare și învăț să mă dau cu bița, vreau și eu 🙂 Eu am purtat cu mîndrie tricoul de la maratonul de la Budapesta, dar cînd l-am văzut pe el cu tricou de FINISHER, HAWAII, m-am încheiat repede pînă la gît 😀

Apropo de învățat să mă dau cu bița, după ce am ajuns acasă (pe la patru, așa de bine ne-am simțit :)), am dat să facem plan pentru azi, duminică. Zlatko a propus să alergăm prin pădure. Eu am zis că ar fi păcat, dacă e vreme bună, hai să ieșim cu bița, prin pădure putem zburda și cînd nu mai e de ieșit cu bicicleta. „Super!”, fu de acord Zlatko.

„Pot să iau șie u cursiera…”, am adăugat așteptînd valuri de urale și aplauze care n-au venit 🙂 Consortul, pe de o parte, știe că eu mă pot răzgîndi de douăzeci de ori în decurs de o jumătate de zi și o noapte, iar pe de altă parte e așa de precaut să nu cumva să spună ceva ce eu aș putea interpreta ca pe o forțare să fac ceva ce nu vreau că uneori preferă să nu zică nimic: „Cum vrei tu, dragă” 🙂

A fost de acord să mergem o bucată de drum cu mașina (bucata de drum care e cea mai aglomerată și mai prost asfaltată), trebe să-l cinstesc 🙂

Și, ca să scurtez povestea, am ales un traseu cunoscut, cu asfalt bun, fără curbe și coborîri abrupte și sînt foarte mulțumită!!! Am făcut 77 de km și am avut senzația că mă joc tot timpul 🙂 M-au durut mîinile și umerii că, deh, tot anul ăsta mai mult de 20 de kilometri n-am făcut pe Săgeata Albastră, dar a fost fain să mă dau cu 39 km/h pe drum drept, să mă cațăr cu ușurință și să mă cobor cu viteza maximă de mai sus pe o pantă pe care o știu bine 🙂 M-am scuipat să nu mă deochi pentru ideea de a lăsa bicicleta deoparte pînă nu mi-o veni cheful – A FUNCȚIONAT! N-am mai simțit încordarea ceea gratuită care mă ținea pe loc 🙂

Săgeata e și ea foarte fericită 🙂 Mi-a mărturisit că s-a cam plictisit anul ăsta, dar că ea are răbdare cîtă trebuie 🙂 M-a încurajat pe drum să nu abandonez cînd am văzut ceață și drum umed și m-a dus în siguranță și cu mare veselie pînă la destinație 🙂 Așa că mă concentrez mai departe pe chestiunile pozitive, o să mai ies cu ea cînd oi mai avea chef și cătinel, ajungem și la Kona 😀

O săptămînă în care să vă uimiți pe voi înșivă 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Sînt gata :)&8221;

  1. măi, ce important a fost finisherul de la Hawaii…Dar chiar să te ruşinezi că eşti maratonist?..Ce să mai zic io, care citesc despre?…Dar zic că tot a fost bine că ţi-a venit cheful!(ce e Kona?..deja e limbaj de specialitate, trebuie să întreb. :))

  2. nu vai, nu mă rușinez cu maratoanele mele, dar pălește succesul în comparație cu 2.4 mile swim / 112 mile bike / 26.2 mile run și aia în Kailua-Kona, Hawaiʻi 🙂 Uite aici mai multe despre – nu ți-am lăsat reportajele NBC de la Campionatul Mondial de triatlon pe distanța asta, Ironman, cînd am fost cu Zlatko la Brașov? Ele au loc în Kona, Hawaii…

Lasă un răspuns

