Transformări (2)

IMG_0007
(căutam o poză cu un ceas să ilustrez articolul de azi, am găsit-o pe asta cu capre :)))

Că m-am înscris la maratonul din Viena din primăvară știți. Că iar vreau să văd în dreptul numelui meu mai puțin de patru ore, 3:52:06 ca să fiu precisă, bănuiți 😀 Ce nu știți e că de data asta, ca să-mi văd visul cu ochii, am decis că antrenamentul reprezintă o prioritate absolută. Adică mă antrenez, mă hrănesc, hodinesc și muncesc, fix în ordinea asta, așa de hotărîtă sînt 🙂

Cînd am gîndit planul de bătaie și l-am pus în tabel în Excel mi-am adus aminte cît trăgea de mine Zlatko să mergem la alergat după-amiaza cînd ne pregăteam pentru Budapesta… Mi-am mai amintit că îmi pica tare bine antrenamentul matinal chiar dacă alergam pe bandă. Adică mă simțeam bine DUPĂ alergare, că sculatul cu noaptea în cap n-a fost niciodată sportul meu preferat 🙂 Poci să fiu productivă și la două noaptea, dar mi-e greu să mă mobilizez dimineața 🙂

Sau mai bine zis MI-ERA greu pentru că am aplicat rețeta lui Leo și de data asta și mi-a ieșit 🙂

Eu încep schimbul 1 la ora 10, ceea ce pînă nu de mult însemna că mă puteam trezi și la 8.30 și tot ajungeam în timp util. Alergînd și gîfîind, nemîncată, dar ajungeam 🙂 Dar dacă aveam de gînd să bifez înainte de servici cea mai importantă sarcină a zilei, se impunea să mă trezesc fără probleme cel puțin cu 2 ore mai devreme. Primul gînd a fost „Două ore de somn mai puțin?!!!” :))) Dacă aș fi încercat să tai dintr-o dată osutădoozeci de minute din somnul de frumusețe, cred că aș fi dat chix înainte de a începe noul regim :)))

În schimb timp de o săptămînă am pus ceasul să sune la 8.15. Cinșpe minute mai puțin de somn n-au fost un capăt de țară 🙂 M-am bucurat că ele mi-au dat posibilitatea să îndeplinesc rutina de dimineață mai pe îndelete 🙂

După o săptămînă am mai tăiat 15 minute… Pentru că mi-a priit schimbarea, am continuat-o. A fost fain timpul de dimineață petrecut cu mine însămi, cu Zlatko la cafea, făcînd ceva de mîncare pentru prînz, ascultînd o muzică etc.

Ca să n-o mai lungesc, a durat două luni transformarea, dar acum mă trezesc la 6.15 fără probleme în zilele în care am antrenament de dimineață. Și zîmbesc toată ziua 😀 Cînd n-am vreo treabă anume și simt că-s obosită (marțea și joia plec de acasă la 9 și ajung înapoi la 11 seara…) dorm cît am nevoie, dar de obicei mă trezesc de capul meu la 7.45 😀 Habar n-aveam cîte lucruri se pot face în 45 de minute de dimineață 🙂

Și asta nu e ultima transformare, seria continuă 🙂

Lasă un răspuns

