de sărbătorile astea îs contra, Gică Contra :)

IMG_0005

Nu știu încă dacă faza prin care trec e mai bine să fie numită minimalistă sau Hagi Tudose, cert este că anul ăsta…

…nu alerg după cadouri, de fapt nici n-am să pun piciorul în vreun magazin sau pe la tîrgurile de Crăciun (am trecut azi prin centru de nevoie, am văzut ce se oferă pe lîngă vin fiert la căsuțele de lemn îngrămădite feeric și iar am tras concluzia că muuulte chestii absolut inutile se produc cu ocazia „sfintelor sărbători de iarnă”). O să fac biscuiți cu ciocolată pe care o să-i împachetez frumos pentru cînd mergem în vizită și atît.

…nu gătesc în plus. Nu am de gînd să fac cozonaci, sarmale, ciorbă de perișoare, salată de boeuf și de vinete și de icre și trei feluri de prăjituri pe care să mă chinui să le mănînc tot eu ca să am ce da jos pînă Crăciunul următor. O să fac doar un tort de ciucalată, mhmmmm, aia da 🙂

…nu împodobesc brad și nu cumpăr globuri. Poate o să împodobesc o crenguță cu ornamente pe care le am deja. Poate 🙂 nici pe blog n-am să schimb tema, las plaja și palmierii 🙂

…nu trimit felicitări și urări speciale cu ocazia acelorași sfinte sărbători. O să mulțumesc frumos celor care dau un semn de viață oricît de impersonal și o să am grijă să trimit gînduri bune pe tot parcursul anului care vine.

…nu întorc casa cu fundul în sus. E drept că vreau să profit de avantajul de a ne fi mutat în primăvară – n-am apucat să facem prea multă dezordine 🙂

…petarde n-am aruncat niciodată, pe „noaptea dintre ani” de ceva vreme o petrec acasă în pat și e un obicei prea plăcut ca să-l schimb 🙂 în plus de cînd aștept ora 12 în pijama am niște ani plini și faini, ptiu-ptiu să nu-i deochi 🙂 mai bine o țin tot așa 🙂

Am uitat ceva ce se face de obicei în numele și în preajma Crăciunului și Anului Nou? Dacă da, eu n-am să fac 🙂 E un experiment, sper să reușesc să-l dezbrac pe Crăciun de zorzoane și o să-i neutralizez isteria colectivă ca să văd ce rămîne 🙂 O să mă bucur de zile mai liniștite și tihnite, de timpul petrecut cu oameni dragi și simpatici, mai ales de timpul petrecut cu omul meu cel mai drag și mai simpatic, o să-mi văd de antrenament și gata. Deja vreau prea multe 🙂

Să vă simțiți și voi bine, dragilor 🙂 Spor(t) la treabă :)))

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;de sărbătorile astea îs contra, Gică Contra :)&8221;

Lasă un răspuns

