Iarna pe la noi :)

Luni a nins cam așa la Zagreb… 🙂

pe balcon 1

pe ulita

pe balcon 2

M-am bucurat că am un servici care îmi permite să lucru de acasă în caz de căderi record de zăpadă :))) Am regretat doar că weekend-ul e departe – mă temeam că n-am s-apuc să văd pădurea sub zăpadă (data trecută cînd a nins serios, s-a topit în mai puțin de o săptămînă 🙂 M-am temut degeaba – azi, spre și la cabana Glavica 😀

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Iarna pe la noi :)&8221;

  1. da, da, ai văzut ce zăpadă s-a abătut asupra noastră? 🙂 iar ștrudelul a fost DE-LI-CIOS! tot zic că ar trebui să mîncăm mai des pe la cabane: gustos, de casă și la preț pentru montaniarzi 🙂

  2. Pingback: Salutări din cartierul meu :) | Oama's Weblog

Lasă un răspuns

