Ce poate face omul într-o dimineață ploioasă de sîmbătă?

Poate scrie pe blog 🙂 Aia după ce a scos de la naftalină niște poze cu mare și cu soare 🙂

???????????????????????????????

Acum o săptămînă am sărbătorit Paștele catolic așa cum ne șade bine, departe de casă. Tot pe insula mea am mers, am tras la același hotel și, recunosc, m-am întrebat pe drum dacă n-o fi semn de bătrînețe dorința asta de a reveni în același loc, dacă n-am fi făcut mai bine să încercăm o altă destinație… Răspunsul a venit în secunda în care feribotul a ajuns pe Cres – NU :))) Poza de mai sus ilustrează 🙂 Pentru că mai mereu ceva e altfel – de exemplu de data asta am făcut drumul cu mașina de pe Cres pe Lošinj după apusul soarelui că, deh, am muncit joi mai abitir să nu sufere producția la hectar 🙂 Așa, ca în prag de vacanță 🙂

???????????????????????????????

photo (6)

Unii ar zice: dacă nu e soare, nu e vacanță. Una din colegele de la TRX ne spunea că a anulat restul sejurului și s-a întors de la mare duminică pentru că a plouat, ce era să facă în hotel?!! Io zic că are și ploaia farmecul ei, dacă nu e soare, poate e vînt și valuri numai bune de pozat 🙂 Pune sacul de plastic pe tine dacă n-ai Goretex și ieși la aer 🙂

verde 1

Acuma nu știu cum e vremea pe la voi, ai mei îmi zic că au mîncat urzici anul ăsta, io nu, așa că în plimbare am fotografiat toate tufele verzi că mi s-a părut o culoare inedită – la Zagreb artistul încă mai folosește din plin paleta de nuanțe de alb și gri 🙂

???????????????????????????????
Adică ce-are ploaia, dom’le? Într-una din zile Zlatko a ieșit la o „plimbare” cu bița, io n-am vrut că mi s-a părut că vîntul bate prea tare, se anunța și ploaie, înainte de maraton trebe să mă relaxez, nicidecum să mă stresez sau să cad și să-mi julesc genunchii așa că am avut program separat în prima parte a zilei – io am luat insula la picior, am ajuns pe Sv. Ivan și am făcut poza de mai sus intitulată sugestiv „Singuri pe lume” 🙂 Adică în mod normal de acolo se văd insulele din jur, marea și muntele, ei bine doar eu și grupul de 40 de italieni pensionari care au ales sîmbăta trecută ruta aia am aflat că în ziua respectivă, la ora respectivă, de pe Sv. Ivan nu s-a văzut nimic :)))

pauza veli losinj
Trebuie să vă mai dezvălui ceva, The Secret funcționează!!! OK, v-am mai spus, am o nouă dovadă 🙂 De cînd am plecat de la hotel, tot drumul, am avut o fantezie cum mă cobor de pe Sv. Ivan în Veli Lošinj și așa beau o cafea… Tîrziu m-am dat seama că mi-am luat de toate la mine, numai bani nu :))) Variante ar fi fost: să cerșesc, să spăl vasele, să las telefonul/ceasul gaj, dar am ales-o pe cea care l-a implicat pe îngerul meu păzitor – Zlatko 🙂 Pînă a venit el am luat loc pe o bancă cu merindele în față și am decis să merg apoi la Centrul de Educație Marină să învăț mai multe despre delfini 🙂 Să mergeți și voi dacă ajungeți prin apropiere să vedeți minunea – au niște calculatoare unde ești invitat să răspunzi la întrebări sau să afli mai multe despre delfini, ai opțiunea să alegi limba: croată, engleză, germană, italiană, maghiară sau ROMÂNĂ 🙂 Simpatic 🙂

la trap
De alergat am putut alerga, fără probleme 🙂 E chiar mai bine cînd e înnorat și bate vîntul decît soare puternic 🙂

No și cine e cuminte, papă toate legumele și nu se plînge că e urît afară are parte și de soare – cîte umpic pe alocuri, din plin în ultima zi 🙂

???????????????????????????????
„Păi bine, mă, Oană, tot buruieni ai pozat?”
„V-am zis că am fost fascinată că primăvara a venit deja pe insula mea” :)))

???????????????????????????????
„Și adidași?!!! Ne lași…”
„:)))”

???????????????????????????????
Lămîi în lămîi e mai bine? 🙂

???????????????????????????????
O altă noutate absolută – de cînd ne preumblăm pe insulă vreau o poză cu delfinii din centru, nu operă de artă, dar măcar ceva ce pot pune pe facebook – pînă acum n-am avut noroc 🙂 De data asta sînt aproape mulțumită, data viitoare va fi și mai bine, sînt sigură 🙂

photo (8)

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????
Astea cu soare în bune? 🙂 Am mai pus pe facebook și am zis să nu mă repet 🙂

???????????????????????????????
Unii aspiră în viață să fie directori de hotel, bancheri, președinți… Io cred că vreau să fac ce face domnul din poză – să strîng gunoaiele de pe plaja din Sunčana uvala 🙂

A fost bine, că să mai zic. Am mîncat bine, am dormit bine, ne-am plimbat bine, ne-am bălăcit bine, am alergat bine, am avut și companie bună – ce să vrei mai mult de la viață? 🙂 Un maraton cu record personal duminica viitoare 🙂 Weekend fain, dragilor 🙂

3 gânduri despre &8222;Ce poate face omul într-o dimineață ploioasă de sîmbătă?&8221;

  1. am schimbat vreo trei poze cu mare si valuri, mare şi nori pîna sa ma hotarasc ce se vede mai bine pe desktop!? Eu sînt amatoare de verde la ora asta(deşi am mîncat deja urzici :)) dar albastru ala de Adriatica chiar si pe vreme rea e tare tentant! Chiar, ce sa-ţi doreşti mai mult de la viaţa in vacanţa de paşti? …se pare ca toate se aliniaza spre record personal duminica viitoare. 🙂

Lasă un răspuns

