E vacanta, beeei :)

„Iubitule, eu merg asa…”, am declarat raspicat, gindind in acelasi timp ca imi vor trebui, totusi, niste sandale, in rest tricoul si pantalonii scurti de pe mine pot trece linistit drept vestimentatie de vacanta 🙂 timp de macar zece zile 😀

„Ti-am scos eu din dulap pentru biciclit, alergat si inot, vezi tu daca mai iti trebuie ceva…”

Zlatko e un inger. Un sfint, ce mai, ma bucur ca nu l-am omorit cind m-a anuntat ca nu-si va putea tine promisiunea de a finaliza proiectul „hidroizolare terase” pina plecam in vacanta… Vinerea asta vin mesterii sa puna gresia si a trebuit sa mut toate florile in casa si sa las ordin ca si cind urmeaza sa primesc musafiri 😀

De-aia pe undeva pe la 12 pierdusem speranta ca voi termina vreodata sa fac bagajul si ma confruntam cu dilema urmatoare: sa ramina acasa – vacantele sunt oricum overrated 🙂 sau sa plec asa, fara nimic la mine 🙂 un fel de Survivor :)))

20130715-165648.jpg

Nici una, nici alta 🙂 Pregatirea psihologica pentru maraton (Oaaanaaaa, nu incepe cu maratonul din nou :))) mi-a fost de folos, mi-am mai dat un brinci si am reusit sa luam toate cele necesare dupa cum se vede in imaginea de mai sus (cu tot minimalismul meu si tot am umplut masina :))) si sa plecam 🙂 va salutam de pe ferry si va pupam 🙂 hai ca nu-i rau un vacanta :))) Ah,da, ghiciti unde merem? :)))

20130715-170029.jpg

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;E vacanta, beeei :)&8221;

  1. eu am rămas în urmă acum cu evenimentele…Precis în bagajul ăla erau şi nişte muffine cu caise de care ziceai?…că nu ştiu cum de ai avut timp!:) No, vacanţă faină să fie( adică ce trebuie după un an greu, cu mult efort şi stres) !

  2. Mulțumesc cu întîrziere 🙂 A fost o vacanță faină, deși anul n-a mai fost așa de greu și stresant, îs mîndră că am avut grijă să nu mă mai extenuez ca-n trecut 🙂 Leo zice că ar trebui să trăim ca și cînd e vacanță în fiecare zi 🙂 Adică măcar atitudinea să fie de om relaxat, permanent în concediu, și eu îl ascult pe Leo 😀

Lasă un răspuns

