Noapte buna :)

20130715-224414.jpg

Ne-am pus burta la cale (cu un mic, de fapt un mixed grill cu cartofi prajiti si orez cu legume plus un vinisor – de cind n-am mai fost au inventat un fel de meniu, 50 de kune, decent, parol + muzica live, baieti talentati, „Zlatko, oare ei sint nefericiti ca au spectacol in restaurantul din campingul Cikat in loc sa fie faimosi si sa cinte pe vreo scena mai acatari?”, „Oana, nu cauta toti faima, succesul are definitii diferite…”. Ptiu-ptiu sa nu-l deochi 🙂 si am hotarit ca, in loc de dush, facem o baie in mare 🙂 Tomsescu are planuri mari pentru miine, alergam si inotam asa ca de ocazie profitam si noapte buna va uram 🙂 Ne mai auzim cind mai incarc bateria 🙂 La telefon, bateriile mele nu se incarca prea repede 🙂

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Noapte buna :)&8221;

  1. pînă şi în poza asta arată bine luna şi reflexia ei în mare…Ce bine o fi pe acolo! Eu am văzut o dată luna reflectată în Dunăre în deltă..Era lună plină şi făcea o lumină de necrezut şi Dunărea era ca o oglindă, ca de lac… nu se simţea curgerea.

Lasă un răspuns

