Filozofeala de seara :)

Omul care nu-si doreste altceva de la vacanta decit sa stea tolanit la soare/umbra, dupa caz, esential e sa nu faca nimic, e prea muncit peste an si prea obosit, parerea mea.

„Sau e foarte lenes…”, a comentat Zlatko 🙂

Eu azi mai mult am stat pina dupa prinz (balaceala si mutatul cearsafului mai la umbra nu sint activitati demne de consemnat :), apoi am mers la vinat adica pina la magazin sa ne luam de-ale gurii, dupa prinz si un pui de somn am iesit la alergat 😀 Si am rasuflat usurata ca ieri alt vis decit sa zac n-am avut, bine ca mi-a trecut ca avem de explorat, tovarasi 🙂

Voi ce ziceti? Cum va petreceti vacantele? 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Filozofeala de seara :)&8221;

  1. …şi eu tot cu odihnă încep…Sau nu m-ai întrebat şi pe mine? 🙂
    Mă bucur că îţi faci timp şi să scri în timp ce te odihneşti, şi cred că pozele mai lipsesc să înţeleg cum e cu cearceaful ăla tras la umbră…unde ”vînezi”…?!
    Leneveală plăcută şi explorare tihnită vă dorim 🙂

  2. i-am întrebat pe amîndoi cititorii blogului :))) tu ai răspuns prima :))) aș mai fi pus eu și poze, aș mai fi scris, dar am avut probleme cu semnalul (slab) și cu încărcat bateria de la telefon (ne-am luat loc de cort fără electricitate, Zlatko a avut prioritate să-și încarce telefonul la mașină :). Am zis că sigur e un semn să mă las de prostii și să mă uit la valuri și în zare că timp de scris voi avea 🙂

Lasă un răspuns

