No, ashe :)

20130716-103511.jpg

Gata, la plaja cu noi 🙂 Plaja da, soare nu – am tras la umbra imediat si ma gindesc serios cum am sa ma bronzez eu in ritmul asta 🙂 Cu dungi si minecutze, e clar 🙂

In rest e fain. A plouat umpic azi-noapte – pic, pic, pic s-a auzit un rapait :), ne-am trezit de voie nu de cald, cafeaua la ibric/primus a iesit bine, va zic, numai vesti bune 🙂

In plus ne jucam de-a: „Zlatko/Oana, unde e… (periuta mea de dinti? costumul de baie? incarcatorul pentru telefon? muffinii cu caise?” :))) Glumesc, NIMENI nu intreaba unde sint muffinii :))) Mai avem sase si ii gatam :)))

Si de-a „Hai sa o asteptam pe Oana…” ne jucam – ce sa fac, sint un ardelean vacanta si nu ma grabesc 😀 Norocul meu ca Zlatko e vaccinat, desi m-a anuntat solemn ca vor fi zile, miine de exemplu, cind va avea key sessions in antrenament si nu se va putea juca cu mine 🙂 O zi faina sa aveti 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;No, ashe :)&8221;

  1. eu nu am văzut de la început postările toate( cred că ţi-ai dat seama :))..dar într-un fel e bine că am ce citi cînd mă uit să văd ce mai e nou…Şi v-a mai plouat de atunci? Am auzit că în Europa de nord-vest e caniculă ca lumea…La noi sunt…(codrii verzi de brad :)) şi nori şi mai şi plouă..

  2. n-a mai plouat 🙂 de fapt a fost tare fain – la începutul vacanței a fost răcoare, seara am pus mînecă lungă, am avut condiții perfecte pentru alergat, plimbat, biciclit și făcut poze 🙂 însă cum a progresat vacanța, s-a făcut tot mai cald, io cum nu-s mare amator, m-am adaptat, dar nu mi-a mai părut așa de rău că plecăm :))) cînd am ajuns la Zagreb a venit o furtună mare cu ploaie ca un duș rece și o săptămînă am respirat bine, iar de-acum e august, încă un pic și vine toamna, bine-mi pare :)))

Lasă un răspuns

