Probleme de vacanta :)

„Zlatko, unde ne-am petrecut noi concediul in 2007?” 🙂 La prima vedere este vorba de o continuare a jocului: „Zlatko, unde e storcatorul de fructe?” (glumesc, noi nu detinem un storcator de fructe si daca am avea, la mare cu noi nu l-am lua :), dar este vorba de o problema mult mai importanta si serioasa 🙂 Asa de serioasa ca n-am sa pun poza la postarea asta 🙂

„Nu stiu, la Vama Veche?”
„Ntzzz, acolo am fost in 2005 si 2006…”
„Uita-te pe blog!”
„Ehehe, in 2007 inca nu scriam pe blog…” 🙂 Din 2008 am documentat exact ce, cind, cum, cu cine, de ce si pentru ce, dar in 2007… Poate va aduceti voi aminte 🙂

Fără categorie

2 gânduri despre &8222;Probleme de vacanta :)&8221;

  1. pentru că am un calendar cu poze de pe atunci, a rămas amintire de la Motovun, Pola…Poiana Brasov, Graz, Bled(Slovenia)…dar nu ştiu de sunt în vacanţa sau de weekend :)…..trimit eu poze dacă nu le mai ai 🙂 Eu păstrez că suntem eu cu Vică, mai tineri 🙂

  2. Mhmm, alea au fost mini-vacanțe 🙂 Poze avem, trebe doar să le scoatem de la naftalină – ai dreptate, acolo voi găsi răspunsul 🙂

Lasă un răspuns

