Concediu 2013 :)

Am avut o broblemă bsihologică timp de vreo doo zile: „Oare am greșit că am ales aceeași destinație ca anul trecut pentru efectuarea concediului de odihnă? mai ales că anul ăsta am fost deja pe insula noastră…”.

Mofturi, tovarăși, luați de vizionați poze proaspete :)))

apus fara trubadur_800x600
(imagine din a doua seară. apusul ca apusul, dar un amator de momente romantice se așezase pe o bancă de piatră în spatele nostru și cînta la chitară biiiiine de tot „Recuerdos de la Alhambra” :))) Zău că așa de bine suna: http://www.youtube.com/watch?v=AIzKsNIRrV4 :)))

dimineata pe racoare_800x600
(diminețile au fost mi-nu-na-te! turiștii aflați în vacanță se trezesc mai tîrziu și vin la plajă pe la 11 😀 așa că plaja e a ta, faleza e a ta (ok, o împarți cu ceilalți alergători numai un zîmbet :), marea e a ta dacă ești dispus să faci ochi înainte de 7 🙂

leandru ca al meu dar mai mare_800x600
(așa o să se facă și leandrul meu alb 🙂

leandru cum nu am_800x600
(și din ăsta roz vreau și eu 🙂

si plaja cu nisip e faina cind e goala_800x600
(dintre toate plajele de pe Lošinj, asta îmi place cel mai puțin – nisipul nu e natural, dar dimineața pe răcoare chiar și ea e simpatică 🙂

si am zis ca bacanu se scrie cu c_800x600
(și le-am zis doar că Băcanu se scrie cu „c” nu cu „k” :)))

limpede_800x600
(urmează o serie de poze cu apă limpede 🙂

limpede2_800x600
(după cum am promis… apă limpede 🙂

limpede cu pin_800x600
(acum adevărul e că dimineața aia în care mi-am luat aparatul foto la plimbare a avut o lumină specială. nu numai apa, dar și aerul a fost limpede și cristalin 🙂 la cîteva zile după se încălzise bine, umiditatea aerului a fost 130% și n-am mai putut fotografia așa ceva 🙂

valuri_800x600
(valuri numai pentru mine 🙂 altminteri marea a fost calmă tare 🙂

reclama nemascata Borik_800x600
(reclamă nemascată – terasa Borik proaspăt renovată cu mult succes și bun gust, zic eu (mult mai faină în realitatea decît în pozele lor sau ale mele :). ține de hotelul unde tragem noi de Paște, de-aia am vizitat-o 🙂 probabil terasa cu cea mai frumoasă priveliște de pe Lošinj – pentru cei, ca mine, cărora le place să vadă marea în pielea goală (fără insule 🙂

reclama nemascata Boca Vera_800x600
(fratele geamăn al Baracudei, restaurantul pe care îl lăudam anul trecut, Boca Vera merită medalia de aur anul ăsta, bravo lor)

ooooo da_800x600
(plaja de lîngă Borik 🙂

pin sau palmier_800x600
(io, una nu mai visez palmieri 🙂

culoare de te dor ochii_800x600
(hai că de mult nu v-am mai pus poze cu apă 🙂

golf balvanida_800x600
(golful Balvanida – după un drum lung și plin de peripeții… ăăă… păianjeni, am vrut să zic păianjeni 🙂 data viitoare merem cu barca 🙂

golf krivica de sus_800x600
(golful Krivica pe soare 🙂 de cînd ne tot preumblu pe Lošinj, asta e prima dată că îl prind pe soare, în maximă splendoare 🙂

montaniard_800x600
(montaniard cu dantelă :))

fratele semnului de pe Televrina_800x600
(fratele semnului fotat anul trecut cînd am urcat pe Televrina!!!)

flori_800x600
(încă o floare și mă duc 🙂

bogatie_800x600
(și încă una? 🙂

vedere spre coasta_800x600
(pe partea cealaltă a insulei, vedere spre țărm 🙂

apa curata si spre Veli Losinj_800x600
(și… apă limpede spre Veli Lošinj 🙂

inca un golfulet_800x600
(golfuleț…)

ce mai e nou prin tara_800x600
(ce mai e nou prin țară 🙂

reclama nemascata Bukaleta_450x600
(reclamă nemascată: restaurant Bukaleta!)

traditional potret in doi_800x600
(și tradiționalul portret în doi 🙂 nu știu de ce, poza asta insistă să fie mai mare decît celelalte :))) poate de-aia pentru a-mi aminti că nu contează unde ești, contează cu cine ești 😛

Adică pot să bag mîna-n foc că n-am să fiu surprinsă vreodată rostind: „A fost un concediu nereușit…”, chit că-l petrec acasă 🙂 La fel ca în cazul zicalei cu „nu există femei urîte, doar alcool insuficient”, io-s de părere că nu există concedii ratate, doar o atitudine greșită 🙂

Mă gîndeam doar că o dată pe an avem doo săptămîni libere pe care le putem petrece explorînd locuri noi unde nu putem ajunge într-un weekend, chiar prelungit, și anul ăsta nu le-am folosit în scopul ăsta 🙂 Dar nu-i bai, o să le folosim la anul 😀

Mulțumită sînt, foarte: Zlatko și-a făcut antrenamentul (ăsta a fost motivul principal pentru întoarcerea triatloniștilor pe insula lor :), io am făcut numai ce mi-a picat bine, activă am fost și eu (șepte alergări faine, o drumeție de toată ziua, o tură lunguță cu bița, două aqua-aerobic, înot și plimbări nenumărate :), loc de cort la umbră am găsit, de explorat am explorat (un golfuleț, un restaurant nou, o terasă renovată, un drumeag mai puțin umblat, un film simpatic vizionat în aer liber :), poze am făcut, vremea a fost perfectă, soarele strălucitor, apusul romantic, apa curată și sărată, liniștea și pacea la ele acasă 🙂

Dar cel mai important e că mi-am încărcat bateriile bine de tot 🙂 Îți vindecă locul ăsta toate bubele și bubițele trecute și viitoare, vizibile și invizibile, fizice și psihice 🙂 M-am întors cu o atitudine zen care încă nu m-a părăsit (deși mîine se face o săptămînă de cînd ne-am întors 🙂 și sper să mă țină năravul că viața e mai frumoasă așa 🙂

Păi să ne fie de bine 🙂 Și să vă fie de bine și vouă dacă ați gătat vacanța, dacă nu, ce mai așteptați? 🙂 Dixtracție plăcută!!!

6 gânduri despre &8222;Concediu 2013 :)&8221;

  1. foarte frumoase fotografii, cred că ţi-ai încărcat bateriile acolo..de fapt mi-au trimis şi mie o stare de …zen 🙂 Losinj, locul unde Adriatica reinventează albastrul 🙂
    Să vă fie de bine în continuare 🙂

  2. Am recunoscut terasa Borik, am recunoscut plaja de unde adunam pietricele, scoici, stele de mare … mi s-a făcut un dor nebun de insula. Cred că trebe musai să conving băieții să mergem acolo.

  3. Maman, cînd ți se pare ție că începi să ieși din starea de zen să-mi zici că mai am muuulte poze 🙂

    Bia, mi-a șoptit insula că vă așteaptă 😀

  4. OK, acu’ chiar ca ma tavalesc in chinuri. Primul an de vreo 7 cand NU mergem in Croatia. Lasa, ca la anul ne scoatem parleala si venim de tot (wishful thinking si nimic mai mult, dar cine stie, viata-i buna si mareatza:)
    In alta ordine de idei, stii si tu ca ti-au scris bine numele oamenii aia pe barca. Doar nu voiai sa te strige lumea Batzanu:))

  5. Sînt de scord că viața e generoasă și ne-ndeplinește cele mai năstrușnice dorințe numai să știm ce vrem 🙂 Așa că haideți 🙂 (mai ales că e mai simplu și elegant acum că a intrat și Croația în UE 🙂

    Ai dreptate și cu Batzanu, mai bine așa :)))

Lasă un răspuns

