Maratonul de la München :)

A avut loc pe data de 13 octombrie 2013 (da, știu, acum o veșnicie, așa mi se pare și mie :), l-am alergat și mi-am mai văzut un vis cu ochii 😀 Participarea a fost premeditată încă de anul trecut că prea bine îmi suna 13.10.13 – v-am mai zis că 13 e unul din numerele mele norocoase? – și vreau să vă zic că a fost o decizie tare bună pentru că am să țin minte ziua aia chiar și fără ajutorul articolului de pe blog 🙂

În continuare vă prezant pe scurt, cu liniuță, ce m-a impresionat pe mine și de ce îl recomand cu căldură 🙂

???????????????????????????????

-organizarea e de nota zece, încă n-am găsit vreo competiție organizată prost de nemți, dar o să-mi dau silința și pe mai departe :). Adică TOTUL merge șnur tot de la înscriere și plată (plata cotizației, deși și apa plată e bună și la discreție 🙂 pînă la decernarea medaliei de finisher și restituirea sacului cu lucruri personale pe care îl păzesc voluntarii pînă ești gata cu maratonul și sărbătoritul 🙂

-cine nu vorbește nemțește se descurcă pentru că ce e mai important e tradus 🙂

???????????????????????????????

-e fain că totul se întîmplă în Olympiapark – și marathon expo de unde se ridică numerele de concurs și poți cumpăra tot felul de chestii nemaivăzute – io am dat banii pe un fel de șmirghel pentru depilat :))) și startul și linia de sosire și pasta party șiiiii …TRACHTENLAUF – alergarea costumată de patru kilometri de sîmbătă pentru care am scos de la naftalină tricoul de român și contribuțiile colegilor (un steguleț, o jambieră 🙂 – le mulțumesc și pe această cale – am avut parte de suporteri entuziaști care au strigat „ROMANIA!” cînd m-au văzut 🙂

???????????????????????????????
(cine aleargă în costum, are dreptul la un mic-dejun bavarez și o bere fără alcool 🙂 porția de paste e pentru maratoniști și o poți servi cînd vrei tu, vineri, sîmbătă, duminică?…)

-atmosfera e faină, traseul te duce și prin parcuri, dar și prin buricul tîrgului, oricum, tare simpatic ales și bine gîndit, lumea degajată, voluntarii zîmbitori, trupele de samba multe, galeria însuflețită, fotografii profesioniști, muzica foarte bună, toaletele dese (nu vă rîdeți că am cam avut nevoie de data asta :)), gelurile GU, izotonic, apă, banane avem, linia de sosire e pe stadionul olimpic unde e și petrecerea de după cu bunătăți (Erdinger alkoholfrei, covrigi bavarezi, fructe și iaurturi – se recomandă consumul de tip ori, ori, deși nu-i bai nici să le amesteci pe toate, în caz de efecte nedorite toaletele sunt numeroase, curate și utilate 😀 )

???????????????????????????????
(acuma anul ăsta am avut parte de o vreme perfectă – cer senin, aer cristalină, imagine HD :), temperatură de 12-13 grade, dar nu pot garanta că în fiecare an e așa 🙂

Și cam asta aș vrea să transmit alergătorilor și celor care se pregătesc să devină 🙂 Merită, puneți-l în calendar că n-o să vă pară rău 🙂 Iar celor care de-abia așteaptă să citească raportul detaliat („la kilometrul 2 mi s-a dezlegat șiretul” :))) le transmit: E PE VINEEE 🙂 Vă pup 🙂

???????????????????????????????
(mulțumesc lui Z. pentru că el a făcut pozele astea frumoase 🙂

9 gânduri despre &8222;Maratonul de la München :)&8221;

  1. Adinucă, îmi place şi costumul de la Trachtenlauf, şi Olimpyapark şi vremea frumoasă cu aer curat şi cer cristalin şi miculdejun de campioni şi pozele (danke Herr Z,Photomeister) dar mai tare îmi place că a fost pe placul tău marathonu din 13.10.13 şi că nemţii nu te-au dezamăgit şi abia aştept detaliile care vineee…. 🙂

  2. asa cum am stabilit, Z. e un tanar regizor si fotograf de succes :D. frumos, dom’le, uite asa tropaie adidasii mei de nerabdare pana la urmatoarea alergare. trci, Oana, trci! ❤

  3. I-am aratat comentariul tinarului artist – a zis „multumesc” 🙂

    a fost frumos, dar sa vezi ce frumos o sa fie la Viena 😀

    cit despre alergat – am profitat de vremea frumoasa sa petrec timp cu bicicleta in ideea ca de alergat pot sa alerg si pe ploaie/vint/ninsoare 🙂 azi am vazut un clip cu un nene care promoveaza ideea de a alerga la munca (n-ai timp de antrenament? Run to work 🙂 )si m-am simtit foarte inspirata (am facut si eu smecheria de doo ori, a fost fain asa ca repetam 🙂

  4. Photomeisterul s-a bagat in pat si pun pariu ca deja viseaza setari noi la aparat care sa scoata poze si mai reusite 🙂 Ma bucur si eu de bucuria fanului meu no. 1 si pregatesc si povestea pe larg asa cum am promis 🙂

  5. aşa sunt unii că nu transpiră, Laura…şi mi-i ciudă că eu transpir şi dacă mă plimb 🙂
    Pe Oana am văzut-o după alergat prin pădure la deal şi vale vreo 15 km şi era o idee asudată şi prăfuită, mai mult zburlită decît transpirată. Cred că şi îmbrăcămintea contează, dar mai bine ne spune ea.
    Cine poate, run to work! 😀

  6. Ntzzz, n-ati ghicit, fetelor 🙂 Nu conteaza cit de mult transpirezi, ci sa ai o baie unde poti sa te dushezi :))) io am acces la o una unde ma pot inchide cu cheia, chiar dush nu am facut, dar de-aia am birou cu geamuri mari si un coleg tare intelegator :))) si daca efectul secundar va fi ca restul intreprinderii imi va solicita pretioasele servicii mai rar, se cheama ca trebe sa alerg cit mai des :)))

Lasă un răspuns

