Gînduri pe doo roți (2)

montează-ți, băi, lanternă pe ghidon și pune niște chestii reflectorizante pe tine că la 4.15 e deja beznă!

***

mă întreba un coleg ieri cînd o să iasă soarele la Zagreb. „prin martie, aprilie…”, i-am răspuns :))) exageram, dar e întunecată rău vremea și chestia e că eu doooorm pe mine… săptămîna asta a trecut așa de repede că zici că nici n-a fost și io încă nu m-am trezit! poate în weekend 😀 „astenie de toamnă” a diagnosticat dom’ doctor Z. și a pus de o cafea :)))

***

vești bune! am reușit să-mi dau seama cum să economisesc bani! tot ce trebuie să fac e să plec cu portofelul gol 😀

am card, dar pe el chiar m-am învățat să-l folosesc doar la nevoie, cînd am ceva de cumpărat prefer să plătesc cu bancnote și monede (sau îl iau pe Z. cu mine, el n-are probleme cu folositul cardului :))).

dacă am bani la mine în mod inexplicabil mi se năzărește că am tot felul de nevoi care au nevoie să fie urgent rezolvate :))) și sesizez tot felul de reduceri și oferte speciale (azi era să plec cu cîteva borcane de Nutella după mine că erau la super-ofertă, noroc că mi-am dat seama că: 1. eu trebuie să le car ÎN SPATE pe biță pînă acasă, 2. în ciuda super-ofertei tot îs mai scumpe decît în țara vecină și, în principiu, prietenă de unde facem aprovizionarea și 3. am decis să o lăsăm mai moale cu carbohidrații – facem loc pentru ăia de-i aduc Moș Crăciun și sfintele sărbători de iarnă:)))

dacă n-aș fi avut bani la mine tot dialogul ăsta de mai sus dintre Oana-mînă-spartă și Oana-din-neamul-lui-Hagi-Tudose n-ar mai fi avut loc, ceea ce mi-ar fi permis să-mi îndrept atenția spre alte subiecte mai înălțătoare :))).

Fără categorie

4 gânduri despre &8222;Gînduri pe doo roți (2)&8221;

  1. Cum sa o lasam la iernat? Deja?!!! 🙂 Io zic ca, pentru mine, cea mai mare problema e cind ploo si e frig si asta la dus spre servici, la intors te bagi sub dus, bei un ceai (vin fiert? :)) si nu patesti nimic 🙂 La dus e mai complicat logistic cu uscatul parului, hainele ude… 🙂 Vestea buna cind sint temperaturi sub zero eeee caaaa NU PLOO :))) Azi mi-au inghetat putin destele, dar banuiesc ca se vor adapta :)) urmatoarea problema o sa apara cind vor fi nametii mari pe trotuar, dar mai e pina atunci 🙂

  2. Eşti hotărîtă, văd,să n-o laşi nici pe zăpadă?! …sau te bazezi că n-o fi zăpada ca anul trecut?Mai sunt biciclişti pe drum? Eu azi am văzut unul, cu ruxăcel în spate, cu vestă reflectorizantă din aia prăzulie….Era cam vişiniu la faţă dar era în mare viteză…dar şi drumul bun(deşi cred că erau sub 0 gradele). Cică în Finlanda oamenii biciclesc şi iarna dar bănuiesc că nu se pune problema să fie nămeţi pe trotuar!

  3. Om trăi și om vedea cum va fi cînd va ninge serios – fulguiala de pînă acum nu se pune (nici la propriu, nici la figurat :). Deocamdată e fain de mers, s-au mai golit trotuarele, pietonii stau la căldurică, aseară am venit pe întuneric (adică pe înserat, io am avut lumini și la purtător și am mers prin oraș care e iluminat 🙂 și a fost o experiență tare faină :). Mai sînt și alți bicicliști, nu-s singura :). Vă țin la curent 🙂

Lasă un răspuns

