Inainte de culcare :)

Sentimentul zilei: de-za-ma-gire. Oi fi simtit-o pe fond de oboseala, ma gindesc, ca teatrul e tot ala, decorul prafuit si personajele identice :D. Sau ma senilizez, si asta se poate, uit de dezamagirile anterioare si ma trezesc cu asteptari pe cit de proaspete, pe atit de mari :))). „Oanaaa, ai luat-o pe aratura!!! Lasa baiatul in pace, ce daca a mincat toata Nutella si nici n-a dat borcanul la spalat?” :)))

Dar sa revenim, nu ziua cih e importanta. Conteaza ca mi-a trecut cu o doza de Carlin, George Carlin :). Cu umpic de muzica pe placul meu – d-aia extra motivanta cu „I am a champion and you’re gonna hear me roar” – de unde si hotarirea de mai jos :))). Cu rasfoit poze zimbitoare mai vechi :). Si cu luarea deciziei de a-mi dobori recordul (si daca tot sint acolo, si pe cel al lui Z. :)) duminica la liga Kolaric – 11.350m, la deal, prin padure pina la cabana Japetic – coz that is what matters after all 😀 To be faster than Z. in (at least) one discipline/sport :))) Glumesc – important e sa simti ca-ti bate inima, ca esti viu, ca vrei, ca poti :). Si vinul fiert de dupa :). Amzis :).

In alta ordine de idei, gindul zilei pe doo roti: suma totala a durerii legate de participarea la un maraton e constanta. Difera doar felul in care e impartita – cine e silitor sufera stoic in timpul antrenamentului, umpic la eveniment si (aproape) deloc dupa :). Cine o evita inainte si exagereaza in timpul isi simte genunchiul si la o luna jumatate dupa maraton :))) De refinut 😀

Fără categorie

5 gânduri despre &8222;Inainte de culcare :)&8221;

  1. hai ma , nepotzele, ca io sufar in tacere ca nu reusesc sa trec de 12 km. cand zic ca alerg, mi se pare ca e o ora de boxing interesanta si ma duc acolo… Se cheama ca sunt varza! Nu ma dau batuta, iar tu esti eroul meu in ale alergatului:):).

  2. as iesi si eu, dar mi-e ca imi sucesc fun piciorus. n-am cu mine exact adidasi pentru intemperii :D. daca se mai face loc saptamana viitoare, ies la o tura, ca tare imi place asa in minus grade. ah, da, mentionez ca ieri au fo -19 😆

  3. Nepoate, ma bucur tare de cuvintele tale, incurajare si apreciere :). Si ma arunc sa dau cu sfatul in tine: tine-o tot asa ca distanta fara indoiala cu timpul va crestea :))) Poate trebe o muzica mai saltareata, un partener care sa te tina de vorba, un relief mai variat – oricum nici 12 km nu-i de colea, bravo tie!

Lasă un răspuns

