Tulai, ce iute îs :)

photo (10)

A fost o zi frumoasă foc, ar fi fost păcat să n-o petrecem la aer :). Că ne hotărîsem să mergem iar la Liga Kolarić, știam. Că io o să alerg și Zlatko o să biciclească – de anul ăsta au și cursă MTB, stabiliserăm deja. Că pe mine mă ardeau tălpile de săptămîna trecută să dobor recorduri, am declarat pe toate rețelele de socializare :). Dară cît de iute aveam să fiu, nici în vis nu am visat :).


Adică recordul meu pînă acum a fost 1:18:27. Al lui Z. a fost 1:17:30, ambele datează din ianuarie anul ăsta (pe o distanță 11350m și 500m diferență de nivel). Io am vrut să mă bat și pe mine și pe Z., înainte de cursă am zis că dacă reușesc 1:16 e minunat, dacă termin în 1:15 se cheamă că sînt în mare formă :))). Am terminat într-o oră, ZECE minute și DOO secunde :))).

Cum? De unde energia și forța? Habar n-am, pe bune :). O fi experiența, o fi TRX-ul de pînă în vară, o fi plimbarea aproape zilnică cu bicicleta, o fi kilul ăla jumătate pe care l-am pierdut la un moment dat și pe care doresc pe această cale să-l declar nul și neavenit :))). O fi fost dorința mare și ziua cu condiții perfecte, poate o combinație a tuturor celor de mai sus, ideea e că m-am uimit pe mine însămi și încă nu mi-am revenit. Încă mă mai gîndesc că e o greșeală :)))

Adică să ne-nțelegem, nu zic că a fost ușor, că voi putea repeta figura săptămîna viitoare, de data asta m-am (z)bătut bine, nu am terminat fluierînd, scurt și la obiect am răspuns pe parcurs celor aflați la prima ediție care la răscruci de drumuri întrebau dacă să o ia la stînga sau la dreapta :). Am pufăit ca o locomotivă tot timpul :). De zîmbit am zîmbit doar cînd am văzut un tinerel, handbalist fără experiență de alergat la deal, străduindu-se să mă depășească pe loc drept – că doar n-o să-l depășească o pitică mică :))) – și alunecînd în spatele meu de îndată ce se accentua panta – fair play omul, la final m-a felicitat, sînt sigură că data viitoare nu o să-i mai scap așa de ușor 🙂

Deci azi a fost o zi bună pentru performanțele noastre sportive, și eu și Z. am terminat pe locul doi – bravo, Z.! 🙂 La finalul ei vă urez o noapte la fel de bună :).

2 gânduri despre &8222;Tulai, ce iute îs :)&8221;

  1. frumos record de 1 decembrie, bravo pentru locul 2, bravo pentru că te-ai autodepăşit! Era de înţeles că aşa ai avut şi resurse să postezi pe bloc, bravo şi pentru asta!….o fi fost şi antrenamentul de la Brasov care a contat pentru căţărare?( adică vezi ce bine să faci antrenamente la Brasov, vroiam să zic? 😀 :D)

  2. aoleo, ieri a fost 1 decembrie! nu știu alții cum sînt, dar eu îl sesizez mai bine cînd pică în timpul săptămînii de lucru 😀 aia pentru că în tot restul anului îs la fel de patrioată 🙂 dacă m-aș fi prins mai din timp, aș fi fluturat un steag tricolor că precis eram și mai rapidă :). mulțumesc pentru felicitări – antrenamentul de la Brașov a contat si-gur 🙂

Lasă un răspuns

