gînduri pe doo roți (4)

Nu știu cum e la voi, dar mie The Secret sau Universul sau cine e de serviciu la Casa de Comenzi și Îndeplinit Dorințe îmi răspunde uneori la solicitări i-me-diat, dacă nu chiar instantaneu :). Acuma nu știu dacă v-am mai zis înainte care e definiția „solicitării”, dar ea este orice lucru sau stare asupra căruia ne concentrăm, orice gînd care stăruie în mintea omului, fie că e de bine sau de rău. Booon, context avem, mergem mai departe cu povestea 🙂

Plec eu vineri cu bița la servici. Primul semafor. Iiiiiiiiiiii, mă depășește cu scîrțîit de roți un șofer grăbit. În loc să gîndesc zen: „s-o fi grăbind omul la serviciu…”, am gîndit: „ce-ai, frate? îți naște nevasta și te grăbești la maternitate?!!”.

Merg încă 300 de metri, un șofer sau o șoferiță iese din parcare în stradă cu fundul, cu hotărîre și fără să verifice dacă vine cineva pe drum. Frîîîîînăăăăăă!!! Draci, laci, idiotule, ce faci?!!!

Pedalez încă umpic, mă depășește nervos un alt nene doar ca să-mi taie calea în nici treizeci de metri și să trebuiască să opresc din cauza lui că omul executa manevre de parcare… Ți-ar să-ți fie că nu puteai să mai aștepți în spatele meu zece secunde…

Văzînd eu că mă enervez tot mai tare și drept urmare se îndesesc „incidentele”, am schimbat placa, am inspirat adînc, am expirat, hai că nu mai e mult și ajung la trotuar și acolo o să mă enervez pe pietoni :)). Am zîmbit forțat și am continuat. M-am străduit să mă concentrez pe lucrurile bune, mirosul de brad cînd am trecut prin piața organizată ad-hoc fix în calea mea etc. :).

Și o fost bine, la jumătatea drumului am mai trecut printr-o piață de brazi – look, the Secret works! 🙂 și zîmbetul a devenit sincer și permanent cînd am văzut că se vînd și brazi cu rădăcină, la găleată cu pămînt, și unii mini, zici că-s bonsai – poate din ăla îmi iau și eu și-l plantez în grădină apoi :)))

Pînă la servici am uitat de grăbiții și nervoșii de pe drum, și cînd pe seară un nene bine fezandat ca să nu zic alcoolizat era să cadă peste mine de pe trotuar, mai mult de „tiii, am poveste de spus pe blog!”, n-am vocalizat :). Lasă că trec să sărbătorile astea și viața pe carosabil reintră în normal :)))

4 gânduri despre &8222;gînduri pe doo roți (4)&8221;

  1. DA, cu ochii în 4 trebuie să fii pe carosabil! …bine că te încarci de la tine, sau Secret sau cum i-o fi spunînd, funcţionează 🙂 ce bună e ideea de brăduţ cu rădăcină! Ăla poate să locuiască şi pe terasă cîtva…Ce fain!

  2. ochii urmăresc situația în trafic în paișpe direcții, nu doar 4, stai liniștită 🙂 n-a fost în nici un moment vreun pericol de ceva, m-am enervat doar că ar fi putut să se poarte mai politicos respectivii dacă ar fi vrut, dar n-au vrut :))) brăduții cu rădăcină îs o idee bună, îs și ei stresați că-i scoți din mediul lor, îi muți, dar cred că au șanse mari să supraviețuiască Crăciunului 🙂 anul trecut am aflat că există și posibilitatea să închiriezi unul în găleată – după sărbători îl dai înapoi 🙂

Lasă un răspuns

