Imagine
7

Ginduri din tramvai :)

20140516-100018.jpg

Zice Leo ca sa fim recunoscatori, sa nu ne plingem aiurea in tramvai :). Adica, ma rog, sint convinsa ca nu e Guru’ primul sau singurul care a gindit gindul asta profund :). Dar io de la el am luat aminte :).

Azi sint recunoscatoare ca ploo si e racoare :). La vara la patruj’ de grade o sa ma chinui sa gasesc motive de recunostinta, acum nu :).

Am avut o primavara (inca o mai avem, de fapt) precoce, lunga si capricioasa, dar tare frumoasa – sa ne traiasca :).

Zi faina, dragilor! Iar e weekend :).

7 gânduri despre &8222;Ginduri din tramvai :)&8221;

  1. Aceleasi ganduri mi-au trecut si mie prin cap,desi nu eram in tramvai. Cum adica sa nu ma pot plange eu de frig si primavara capricioasa doar pentru ca ma paste o vara torida? Si daca nu vine niciun august in flacari si eu raman neplansa?
    Weekend placut!

  2. :))) Ar fi o chestie ca-n august temperatura sa nu sara de 30 de grade nici un moment, noaptea sa scada la 24, sa dormim bine, sa nu dam drumul la aer conditionat de-loc si verdele padurii sa ramina crud ca acum :))) GROAZNIC :))) rid io si glumesc, dar cred ca oamenii ar incepe sa discute asa: „Auzi? Mai tii minte iarna din 2012?”, „Daaa, doua zile n-am putut iesi din casa…”, „Da’ vara din 2013? Alea trei saptamini toride din august?”, „Seceta, s-a uscat toata gradina!” , „Ehehe, ce calamitati… Pe vremea noastra aveai de ce te plinge, nu ca acum…” :)))

  3. dar tu mai tii minte (bine, eu in Ardeal am copilarit) verile alea cand spuneam ca e extrem de cald si termometrele aratau 29 de grade? Si aflam ca in sudul tarii sunt chiar si 35 de grade!

  4. Nu-mi amintesc, înseamnă că chiar au crescut temperaturile… Io-s din Brașov și prima dată cînd m-am plîns de căldură a fost cînd m-am mutat cu serviciul la București – 2004-2006 :). Îmi amintesc că ieșeam de la servici la 4.30, intram la cinema pe Magheru la două filme consecutive, aer condiționat patru ore – perfect! Peste noapte mă trezeam de cîteva ori să fac duș rece :). Și la Zagreb e cald, nu ca la București că e mai mult verde, dar suficient să fug în munți în concediu… Acuma mă-nțelegi de ce nu zic nici pîs de răcoare și ploaie? 🙂

  5. Dar m-am luat cu altele și nu ți-am zis BINE AI VENIT și comentat pe la mine pe blog :). Pun de un ceai? Vin fiert? 🙂

  6. Da, da, între timp a venit și vara cu tricouri și pantaloni scurți așa că bag ceaiul la rece 🙂

Lasă un răspuns

