Lectii de viata :)

Mama mea are un regret mare. Ca nu ne-a putut oferi, mie si surorii mele, un confort material mai confortabil (a se citi casa, masina cu piscina, zestre, cont plin la CEC etc. :)). O vreme rideam si-i ziceam: „Mama, de ce nu recunosti tu ca Bill Gates e taica-meu natural? Is sigura ca nici tata nu s-ar supara :)))”.

Ca Bill Gates finanteaza din averea proprie programe umanitare, stiam de mult, dar ca n-are de gind sa lase copiilor vile, masini, zestre, cont plin… Ei, asta a fost surpriza. Bill e un om intelept, sigur stie ce face :). Si mama mea e inteleapta, poate fara sa stie. De la ea am invatat ca nu posesiunile materiale aduc fericirea. E o lectie pe care altii cu greu o invata, daca o invata vreodata. O lectie pentru care altii platesc averi, psihiatri, consiliere sau life coaching, mediteaza si maninca numa’ verdeturi. Asta daca nu se arunca de pe un pod in momentul in care pica bursa…

Fericirea si multumirea sint in alta parte. Fericirea e sa te trezeasca mama in weekend pe la zece („Haide, mai, fetelor, ca imediat e doispe!”, cu carcalete cu lapte si piine (sau cum ii ziceam, mama? ). Fericirea e plimbarea duminicala pe ruta: aleea de sub Timpa, Poarta Ecaterina, maternitate (unde tata te striga: Emiliaaaa! ca erau prea multe Marii pe etaj :)), Muresenilor (cu oprirea in fata papatariei din gang – nu stiu ce e acum in loc, covrigarie, fornetarie…), Piata Sfatului, Universal, Dobrogeanu :).

Fericirea e decizia de a face in fiecare zi din concediu ceva deosebit: „Intr-o zi mergem pe deal la iarba verde, intr-o zi urcam pe Timpa, in alta mergem pe Drumul Vechi pina in Poiana…”. Nu reuseam noi chiar in fiecare zi sa mergem undeva, ca aveam si treaba acasa, dar ieseam si ne plimbam si faceam picnic si ne era bine :).

Fericirea e cadoul impachetat cu grija si multa creativitate de sub brad sau din ghetute :). Fericirea e sa te lase ai tai sa stai toata noaptea la chef :). Fericirea se ascunde in gesturi, situatii, fapte, acivitati „mici” :).

Multumesc, mama, si la multi ani!

Fără categorie

3 gânduri despre &8222;Lectii de viata :)&8221;

  1. mă uit de cinci minute şi nu pot să replic, mă impresionează gestul tău şi cred că nu eu sunt eroina ci tu, care şti să apreciezi lucrurile mici şi găseşti frumuseţe şi satisfacţie şi miracol în orice întâmplare! Mulţumesc că am avut mult noroc de copii buni! 🙂
    Bill Gates o fi el mai zgârcit !? 🙂

  2. zărgădău îi zicea tatăl meu, nu ştiu de la ce, poate cuvânt inventat de el, poate de origine …dacică? 🙂 🙂

  3. Da, tu, zărgădău îi zice :). Vezi că ai memoria mai bună ca a mea? :). În altă ordine de idei, azi, de ziua ta, ești tu eroină și încă aia principală :).

Lasă un răspuns

