Ginduri pe doo roti (numarul de dinainte +1 :))

Omul, daca in viata e fericit,
De relatiile cu semenii, in general, multumit,
Este si un participant la trafic linistit,
Ba chiar prioritate acorda absolut negresit.

Azi am intilnit un tirist …grabit?
Ciufulit? Afurisit? Ratacit? Morcovit?
Nu! Mucalit si chibzuit 🙂
Si nu mai cred ca gentiletea la volan e un mit…

:)))

10 gânduri despre &8222;Ginduri pe doo roti (numarul de dinainte +1 :))&8221;

  1. cred că am nevoie de traducere: cum adică tirist mucalit şi chibzuit? Era tirist precis? Şi stătea sau era în mers? 🙂

  2. Ca sa trec io cu bita s-a oprit,
    Desi nu era musai, asa am gindit,
    Ca avea ditamai gabarit,
    Zau ca nu ar fi trebuit.
    Dar el chiar mi-a si zimbit
    Si astfel o dedicatie pe blog a primit 🙂

  3. m-am răzgândit!
    Retrag ”negreşit”..
    (Nu vreau să fie un ”repeat”!)
    TIR-istu de care am vorbit
    merită dedicaţia, m-am lămurit! 🙂

  4. vahahhaiiiiiiiiiii, aplauze la scena deschisa,
    pentru familia Bacanu unde poezia-i ca o caisa:
    coapta, curata,
    abia asteapta sa fie gustata 😀

Lasă un răspuns

