4 :)

-creativitate,
-buna-stare sau stare de bine (in sensul wellbeing-ului englezesc),
-invatare,
-experiente noi.

Guru’ Leo m-a intrebat intr-o zi care-s alea patru chestii fara de care viata mea nu are sens, in absenta carora is nemultumita si nefericita. Io iau in serios intrebarile de la zenhabits asa ca pret de citeva navete cu trenul m-am gindit cu maxima concentrare si am hotarit ca elementele esentiale is cele de mai sus. Nu musai in ordinea asta…

Si citeodata, cind apuc, inainte de culcare ma intreb daca am reusit sa introduc o doza cit de mica din ele in ziua care s-a dus si nu se mai intoarce :). Deseori le gasesc combinate in cocktailuri simpatice: is creativa in bucatarie, combin ce am prin frigider si invat ca rezultatul e comestibil doar daca ti-e foarte foame :). Sau ma dau cu bita pe un traseu noi si ma simt extraordinar de bine :).

Parca sint mai multumita de viata mea de cind m-am decis ce-mi trebuie mie ca sa fiu happy :). Ca parca se aranjeaza zilele ca sa-mi ofere ce-mi doresc – v-am mai zis ca-s o rasfatata :).

Voi ce ziceti? Ce va mina-n lupta si face viata mai placuta? Care sunt cele patru ingrediente magice? 🙂

4 gânduri despre &8222;4 :)&8221;

  1. fara creativitate cred ca nici zilele mele nu ar fi frumoase. bunatate (sa fiu buna cu mine insami si cu cei din jur). invatare (n-as fi un profesor bun daca n-as invata la randul meu, nu?). iar invatarea nu se poate face fara ochii larg deschisi spre lume 🙂

  2. tiii, ce repede ai răspuns – mă bucur să cunosc și iau aminte la un om care știe cine e și ce vrea la orice oră 🙂

  3. .eu sunt foarte mulţumită
    1 dacă reuşesc să fac ce-mi propun într-o zi şi trec de orice piedici(altădată m-aş fi enervat, acum mă gândesc că scopul final merită şi sacrificiu’)
    2.dacă pot să obţin un zâmbet măcar pentru ceea ce fac şi pentru ceilalţi se cheamă că sunt răsplătită şi merg mai departe, fără să simt vreo greutate.
    3.dacă pot să-mi ţin sub control teama de : penibil, a fi greşit interpretată.
    4. dacă reuşesc să înţeleg ce se întâmplă în jur şi nu trebuie să fac eforturi să accept că lumea merge înainte şi eu trebuie să fac la fel

Lasă un răspuns

